anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zapomniał odebrać przesyłki z paczkomatu

sssam
#8 Zapaleniec#

 

 

Witajcie,

Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu bo zapomniał, więc została zwrócona do mnie. Skontaktował się ze mną telefonicznie, pytając, czy można ją ponownie wysłać. Co mogę zrobić jako sprzedawca w takiej sytuacji? Obawiam się również utraty punktów za jakość sprzedaży, mimo że nie jest to moja wina.

Jak najlepiej postąpić, aby klient jak najszybciej otrzymał paczkę ponownie?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

fox_paws
#15 Entuzjasta#

@sssam Wysłac ponownie

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

będziesz w plecy przesyłkę 😉 

oznacz moderatorów

fox_paws
#15 Entuzjasta#

@sklep_solpio Kupujący dopłaci do ponownej wysyłki, to nie będzie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@sssam Kupujący powinien taką ponowną wysyłkę opłacić, wysyłasz samodzielnie.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@sssam Jak klient chce, żeby ponownie wysłać, po powinien zapłacić za drugą przesyłkę. Natomiast taka sytuacja nie wpływa na jakość sprzedaży, bo wysłane było prawidłowo, a drugiej przesyłki system nie będzie widział. 

Jeśli to InPost, to masz szansę wygenerować nową etykietę do tego samego zamówienia: płatną, ale po zniżkowej cenie 11,49 (inaczej kosztuje 16,99). Do tego trzeba wejść w Import Allegro Inpost i odhaczyć "wygenerowane"

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów