Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu bo zapomniał, więc została zwrócona do mnie. Skontaktował się ze mną telefonicznie, pytając, czy można ją ponownie wysłać. Co mogę zrobić jako sprzedawca w takiej sytuacji? Obawiam się również utraty punktów za jakość sprzedaży, mimo że nie jest to moja wina.
Jak najlepiej postąpić, aby klient jak najszybciej otrzymał paczkę ponownie?
@sssam Wysłac ponownie
będziesz w plecy przesyłkę 😉
@sklep_solpio Kupujący dopłaci do ponownej wysyłki, to nie będzie.
@sssam Kupujący powinien taką ponowną wysyłkę opłacić, wysyłasz samodzielnie.
@sssam Jak klient chce, żeby ponownie wysłać, po powinien zapłacić za drugą przesyłkę. Natomiast taka sytuacja nie wpływa na jakość sprzedaży, bo wysłane było prawidłowo, a drugiej przesyłki system nie będzie widział.
Jeśli to InPost, to masz szansę wygenerować nową etykietę do tego samego zamówienia: płatną, ale po zniżkowej cenie 11,49 (inaczej kosztuje 16,99). Do tego trzeba wejść w Import Allegro Inpost i odhaczyć "wygenerowane"