Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie rozumiem jednej rzeczy, sprzedając produkt z pełnym opisem dostaję negatywne opinie za rzeczy które są w opisie produktu. Allegro uważa, że jest to okej i nic z tym nie robi, a wpływa to na niekorzyść sprzedających - jeśli idziemy do sklepu i kupujemy czarną bluzkę to później mamy pretensje że jest czarna?
Działaliście coś w temacie fałszywych opinii?
Tak
kupujący ma prawo do subiektywnej opinii
Jak napiszesz że sprzedaży podlega produkt x bez y czyli np telefon bez etui to brak etui jest powodem do negatywu mimo że miało go nie być
Właśnie problem w tym, że sprzedaję X i w opisie również jest X, produkt jest w pełni opisany zgodnie z jego stanem faktycznym, a opinie odnoszą się rzeczy które są w opisie. Nie wiem czy ludzie nie czytają co kupują czy jak...
@Keyss2World Tytuł oferty: "drut miedziany 0,5 mm kolor złoty"
OPIS: "MATERIAŁ: miedź, KOLOR: złoty"
Pytanie o przedmiot: "ten drut jest miedziany czy złoty, bo w tytule miedziany, a w opisie złoty"
Biez wodki nie razbieriosz
Nie czytają. Oglądają obrazki. Wyobrażają sobie co jest napisane, zgodnie z tym co jest im potrzebne
Jak im się wydaje, że coś ma 10cm, to mimo, że ma 8cm i Ty napiszesz 8cm, to będą Ci wmawiać, że widzieli, że napisałeś 10cm, bo oni potrzebują 10cm. Mimo, że to bez sensu.
@Keyss2World Myślisz, że jaki procent kupujących czyta opisy?
Albo dlaczego na urządzeniach mobilnych Allegro ukrywa opisy?
Tyle że ja nie mam w zwyczaju nic ukrywać, więc niech chociaż odpowiadają za to co robią a nie uznają że jest to okej. Właśnie w tym sęk, jeśli ktoś nie czyta opisu powinien za to odpowiadać, a nie sprzedający skoro Allegro może taki opis i jego edytacje zweryfikować.
@Keyss2World Na Allegro sprzedający odpowiada za wszystko: tytuł, opis, zdjęcia, katalog Allegro, opóźnienia przewoźników, błędy kupujących
jeżeli tak jest jak piszesz to opinia jest krzywdząca, ale po czytaniu tu wątków dopóki nie znamy całej sprawy, obu stron i Alelgro to można się pomylić.