anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zapytał o towar przed jego zakupem i podniosłem cenę?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Grzechynka-Meble
#7 Wielbiciel#

Klient zapytał o produkt po przez wiadomości bo był zainteresowany zakupem. Po jego wiadomości kilka godzin podniosłem ceny po czym klient wieczorem napisał ze zgłasza naruszenie. Czy to jest niedozwolone? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
pulkownik66
#19 Nestor#

@Grzechynka-Meble  Możesz sobie huśtać cenami jak ci pasuje. Twój towar, twoje ceny.

oznacz moderatorów
Grzechynka-Meble
#7 Wielbiciel#

Okej. Ponieważ klient straszy ze zgłosi naruszenie.

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@Grzechynka-Meble  A niech zgłasza- nie ma żadnych podstaw. Ale zgłosić sobie może i tyle.

oznacz moderatorów
Grzechynka-Meble
#7 Wielbiciel#

dziękuje Bardzo za pomoc. 

oznacz moderatorów
mm-computers
#11 Animator#

Nie jest niedozwolone, ale przez Klienta może być źle widziane. Jeśli różnica nie jest duża to fajnie sprzedać po pierwotnej cenie lub wstrzymać się dłużej ze zmianą. Zdarzyło nam się kilka razy zmieniać cenę po zapytaniu (weryfikacja stanu towaru i jego aktualnej ceny i dostępności na Allegro), ale pytającemu zwracaliśmy różnicę. Zazwyczaj nie są to przecież duże wahania.

oznacz moderatorów