Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zapytał o produkt po przez wiadomości bo był zainteresowany zakupem. Po jego wiadomości kilka godzin podniosłem ceny po czym klient wieczorem napisał ze zgłasza naruszenie. Czy to jest niedozwolone?
@Grzechynka-Meble Możesz sobie huśtać cenami jak ci pasuje. Twój towar, twoje ceny.
Okej. Ponieważ klient straszy ze zgłosi naruszenie.
@Grzechynka-Meble A niech zgłasza- nie ma żadnych podstaw. Ale zgłosić sobie może i tyle.
dziękuje Bardzo za pomoc.
Nie jest niedozwolone, ale przez Klienta może być źle widziane. Jeśli różnica nie jest duża to fajnie sprzedać po pierwotnej cenie lub wstrzymać się dłużej ze zmianą. Zdarzyło nam się kilka razy zmieniać cenę po zapytaniu (weryfikacja stanu towaru i jego aktualnej ceny i dostępności na Allegro), ale pytającemu zwracaliśmy różnicę. Zazwyczaj nie są to przecież duże wahania.