Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient który zakupił torebkę skórzaną Pinko w grudniu 2024 jak prawidłowo rozpatrzyć reklamację
@katlap Możesz skierować klienta do formularza, żeby reklamacja była odnotowana w naszym systemie.
Torebkę otrzymałam 25.07.2025 a klientka wypełniła formularz z datą 23.07.2025 i dołączyła razem z torebką, która data mnie obowiązuje
Cześć, @katlap. Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni od zgłoszenia przez klienta wady, a nie od momentu otrzymania przesyłki.
Wysłać etykietę/kuriera po odbiór sprzętu jeśli nie jesteś w stanie rozpatrzeć reklamacji na odległość. Pamiętaj że decyzje reklamacyjną musisz wydać do 14 dni od daty otrzymania reklamacji nie towaru.
Torebkę otrzymałam 25.07.2025 a klientka wypełniła formularz z datą 23.07.2025 i dołączyła razem z torebką, która data mnie obowiązuje
@katlap obowiązuje cię data z którą poinformowała o wadzie. Jeśli na formularzu jest 23.07 ale o reklamacji dowiedziałaś się z chwilą otwarcia paczki i przeczytania formularza to 14 dni od chwili odbioru paczki jeśli zgłosiła w wiadomości wadę 23.07 i z tą datą spisała formularz reklamacyjny to 14 dni od 23.07
@katlap nie daj się namówić na poradę @nat_not 😄
Poproś o zdjęcia o ile na podstawie nich jesteś w stanie wydać decyzję czy to naturalne zużycie czy wada, jak nie to podeślij etykietę lub kuriera, odbierz towar i sprawdź, napraw, wymień lub odrzuć reklamację, masz na to do 14 dni od zgłoszenia czyli już biegnie termin 😄
lubię takie reklamacje gdzieś coś się samo "przeciera"
metoda jest prosta - niech kupujący odeśle towar
postaw ją na np: stoliku i zrób zdjęcie przetarcia
za 2 dni ponów zdjęcie
jeżeli nie będzie różnicy odrzuć reklamację - dowody zdjęcia masz 🙂
to chyba normalne ze przedmioty sie zuzywaja?. Zawsze mozna odrzucic reklamacje z powodu niepoprawnego uzywania przedmiotu.