anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zgłasza w wiadomości że torebka się przeciera

katlap
#8 Zapaleniec

Dzień dobry, klient który zakupił torebkę skórzaną Pinko w grudniu 2024 jak prawidłowo rozpatrzyć reklamację 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@katlap Możesz skierować klienta do formularza, żeby reklamacja była odnotowana w naszym systemie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

katlap
#8 Zapaleniec

Torebkę otrzymałam 25.07.2025 a klientka wypełniła formularz z datą 23.07.2025 i dołączyła razem z torebką, która data mnie obowiązuje

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @katlap. Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni od zgłoszenia przez klienta wady, a nie od momentu otrzymania przesyłki.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NipponShorty
#16 Inspirator

Wysłać etykietę/kuriera po odbiór sprzętu jeśli nie jesteś w stanie rozpatrzeć reklamacji na odległość. Pamiętaj że decyzje reklamacyjną musisz wydać do 14 dni od daty otrzymania reklamacji nie towaru.

oznacz moderatorów

katlap
#8 Zapaleniec

Torebkę otrzymałam 25.07.2025 a klientka wypełniła formularz z datą 23.07.2025 i dołączyła razem z torebką, która data mnie obowiązuje

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@katlap obowiązuje cię data z którą poinformowała o wadzie. Jeśli na formularzu jest 23.07 ale o reklamacji dowiedziałaś się z chwilą otwarcia paczki i przeczytania formularza to 14 dni od chwili odbioru paczki jeśli zgłosiła w wiadomości wadę 23.07 i z tą datą spisała formularz reklamacyjny to 14 dni od 23.07

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@katlap nie daj się namówić na poradę @nat_not 😄

Poproś o zdjęcia o ile na podstawie nich jesteś w stanie wydać decyzję czy to naturalne zużycie czy wada, jak nie to podeślij etykietę lub kuriera, odbierz towar i sprawdź, napraw, wymień lub odrzuć reklamację, masz na to do 14 dni od zgłoszenia czyli już biegnie termin 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

lubię takie reklamacje gdzieś coś się samo "przeciera"

metoda jest prosta - niech kupujący odeśle towar

postaw ją na np: stoliku i zrób zdjęcie przetarcia

za 2 dni ponów zdjęcie

jeżeli nie będzie różnicy odrzuć reklamację - dowody zdjęcia masz 🙂

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#12 Orędownik

to chyba normalne ze przedmioty sie zuzywaja?. Zawsze mozna odrzucic reklamacje z powodu niepoprawnego uzywania przedmiotu.

 

oznacz moderatorów