anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zgodził się na późniejsze wysłanie zamówienia

pieskiecuda
#1 Nowicjusz#

Witam.

Klient zamówił produkt, który w trakcie skończył się na moimi magazynie i oczekuję na dostawę. Po kontakcie z klientem zgodził się On na zaczekanie i nie anulowanie zamówienia.

Problem w tym, że kiedy wyśle zamówienie po terminie dostanę minusowe punkty i stracę możliwość wysyłki wysyłki Smart.

Jak temu zaradzić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pieskiecuda Przykro mi, ale w tej sytuacji nie będziemy mogli wykluczyć zamówienia. Opóźnienie w wysyłce wynika z Twojej winy, ponieważ jako sprzedawca odpowiadasz za weryfikację stanu magazynowego oferowanych produktów.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pieskiecuda Niepotrzebnie piszesz ze to Twoja wina, takiej dostawy nie wykluczą, należało żeby kupujący zrezygnował z zakupu i kupił w odpowiednim czasie teraz.

oznacz moderatorów