Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił, że lunchbox, który ode mnie kupił jest pęknięty ( plastiki pęknięty, fabryczna folia jest nienaruszona). Zgodziliśmy się na zwrot towaru. Lunchbox który do nas przyjechal nosi ślady użytkowania, są w nim ślady tłuszczu, jedzenia, zacieki po wodzie, widać że był on ewidentnie używany. Podejrzewamy, że został on albo podmieniony albo używany i kiedy się uszkodził klient postanowił nam go odesłać. Czy można w takim wypadku odmówić zwrotu środków?
Moim zdaniem jak najbardziej.
Aby uzasadnić swoją odmowę ja jeszcze robię cały protokół wraz ze zdjęciami, opisem itp.
Pytanie ? zwrot czy reklamacja? jak zwrot konsumencki to oddajesz tyle ile jest towar wart po odesłaniu, reklamacja- napisz do kupującego ze nie uznajesz i z jakiego powodu.
@ChatynkaLodz prosta sytuacja patrzysz co w systemie zglosił kupujący jak zwort zastosowanie art 34 ustawy konsumenckiej pomniejszenie zwrotu do 1zł towar rozpakowany i używany zrób zdjęcia co mija się z tym co ustalono z kupującym czyli nieużywany pękniety nierozpakowany. Jak zaznaczyl reklamację to odrzuć z powodu uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania towaru nie podlegają ręklamacji