anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zwrócił uszkodzony towar

ChatynkaLodz
#7 Wielbiciel#

Klient zgłosił, że lunchbox, który ode mnie kupił jest pęknięty ( plastiki pęknięty, fabryczna folia jest nienaruszona). Zgodziliśmy się na zwrot towaru. Lunchbox który do nas przyjechal nosi ślady użytkowania, są w nim ślady tłuszczu, jedzenia, zacieki po wodzie, widać że był on ewidentnie używany. Podejrzewamy, że został on albo podmieniony albo używany i kiedy się uszkodził klient postanowił nam go odesłać. Czy można w takim wypadku odmówić zwrotu środków?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

auto-mixshop
#9 Pomysłodawca#

Moim zdaniem jak najbardziej.

Aby uzasadnić swoją odmowę ja jeszcze robię cały protokół wraz ze zdjęciami, opisem itp.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pytanie ? zwrot czy reklamacja? jak zwrot konsumencki to oddajesz tyle ile jest towar wart po odesłaniu, reklamacja- napisz do kupującego ze nie uznajesz i z jakiego powodu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ChatynkaLodz prosta sytuacja patrzysz co w systemie zglosił kupujący jak zwort zastosowanie art 34 ustawy konsumenckiej pomniejszenie zwrotu do 1zł towar rozpakowany i używany zrób zdjęcia co mija się z tym co ustalono z kupującym czyli nieużywany pękniety nierozpakowany. Jak zaznaczyl reklamację to odrzuć z powodu uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania towaru nie podlegają ręklamacji

oznacz moderatorów