
korbus_pl
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2024
09:25
Klientka nie odebrała paczki z paczkomatu inpost ale wysłała wiadomość żebym wysłał ją powtórnie. Jak wydrukować etykietę? Czy z poziomu zamówienia, nadaj przesyłkę? Z góry dziękuję z a jakieś wskazówki.
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2024
09:27
Z własnego, samodzielnego poziomu.Powinna Ci za to zapłacić wcześniej.
oznacz moderatorów

korbus_pl
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2024
09:30
Ponieważ ustawiłem na swoim koncie darmową wysyłkę więc koszt biorę na siebie. Czy etykietę powinienem wydrukować poza allegro z managera paczek inpost?
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2024
09:33
@korbus_pl jeśli generowałeś pierwotną przesyłkę z panelu allegro będziesz miał możliwość wygenerowania drugiej , oczywiście odpłatnej , zmieniasz tylko sortowanie z niewygenerowanych na wygenerowane .
oznacz moderatorów

korbus_pl
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2024
09:35
Dzięki, tak zrobię.
oznacz moderatorów