anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka odesłała towar pomimo odmowy zwrotu...

ELEMISKLEP
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.Klientka odesłała sukienkę,pomimo odmowy zwrotu spowodowanego przekroczeniem 14 dni od odebrania przesyłki.Dzisiaj dostałam paczkę wysłaną pomimo odmowy.Co powinnam zrobić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ELEMISKLEP zaczekaj na ocenę , dyskusję , oraz ..... ech....

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ELEMISKLEP pamiętaj że klient może przeciągnąć odesłanie do 28 dni 🙂 ma 14 dni na odstąpienie i odesłać w ciągu 14 dni od odstąpienia ? napisz kiedy odebrała kiedy odstąpiła ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ELEMISKLEP
#8 Zapaleniec#
Odstąpiła 17 dni od odebrania
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ELEMISKLEP jeśli napisała że chce odstąpić 17 dnia od odebrania, a mimo to wysłała, poinformuj że paczka czeka u Was na odbiór lub wpłatę na koszt odesłania 🙂 

 A tak pomijając czasy i walkę z klientem coś zmieni te 3 dni ? na 100 % tego klienta już stracicie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Klientka pewnie sobie założyła sukienkę, poszła na imprezkę i po tym napisała, że zwraca 😂

Jeżeli odpisałaś, że nie przyjmiesz zwrotu to trzeba było tak zrobić. Teraz to chyba nic innego jak zwrócić kasę, lub część wpłaconej kwoty. Za wypożyczanie różnych rzeczy też się płaci (czy to sukienka czy wiertarka jak ktoś nie ma w szafie czy w warsztacie)...

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Niestety, to efekt TV, w której są publikowane filmy i nawet programy "edukacyjne"z tematem - jak zwrócić używaną sukienkę. Jest tam tylko jedna ważna informacja - żeby produkt zawierał metkę. Nie ma natomiast żadnej informacji w temacie - czas odstąpienia od umowy, obniżenie kwoty zwrotu w związku ze zużyciem towaru.

@Dario2o - trzeba było być konsekwentnym w swoim postępowaniu i nie odbierać przesyłki. Teraz poinformuj klienta - towar leży u Ciebie i czeka na odbiór. Sprawdzałaś sukienkę - może jednak nie byłą używana i można ja sprzedać jako nową? - w takim przypadku - może lepiej przyjąć zwrot? - klient będzie zadowolony i nega nie otrzymasz. Ja przyjmuje zwroty nawet po terminie 14 dni, jak towar nie ma śladów używania - to nie stwarzam problemów.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ELEMISKLEP Obejrzyj, sprawdź jak wygląda i przemyśl czy warto wojować, jak nie ma śladów to przyjmij i daj sobie spokój ale jak "zużyta" ?

oznacz moderatorów