Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.Klientka odesłała sukienkę,pomimo odmowy zwrotu spowodowanego przekroczeniem 14 dni od odebrania przesyłki.Dzisiaj dostałam paczkę wysłaną pomimo odmowy.Co powinnam zrobić?
@ELEMISKLEP zaczekaj na ocenę , dyskusję , oraz ..... ech....
@ELEMISKLEP pamiętaj że klient może przeciągnąć odesłanie do 28 dni 🙂 ma 14 dni na odstąpienie i odesłać w ciągu 14 dni od odstąpienia ? napisz kiedy odebrała kiedy odstąpiła ?
@ELEMISKLEP jeśli napisała że chce odstąpić 17 dnia od odebrania, a mimo to wysłała, poinformuj że paczka czeka u Was na odbiór lub wpłatę na koszt odesłania 🙂
A tak pomijając czasy i walkę z klientem coś zmieni te 3 dni ? na 100 % tego klienta już stracicie 😞
Klientka pewnie sobie założyła sukienkę, poszła na imprezkę i po tym napisała, że zwraca 😂
Jeżeli odpisałaś, że nie przyjmiesz zwrotu to trzeba było tak zrobić. Teraz to chyba nic innego jak zwrócić kasę, lub część wpłaconej kwoty. Za wypożyczanie różnych rzeczy też się płaci (czy to sukienka czy wiertarka jak ktoś nie ma w szafie czy w warsztacie)...
Niestety, to efekt TV, w której są publikowane filmy i nawet programy "edukacyjne"z tematem - jak zwrócić używaną sukienkę. Jest tam tylko jedna ważna informacja - żeby produkt zawierał metkę. Nie ma natomiast żadnej informacji w temacie - czas odstąpienia od umowy, obniżenie kwoty zwrotu w związku ze zużyciem towaru.
@Dario2o - trzeba było być konsekwentnym w swoim postępowaniu i nie odbierać przesyłki. Teraz poinformuj klienta - towar leży u Ciebie i czeka na odbiór. Sprawdzałaś sukienkę - może jednak nie byłą używana i można ja sprzedać jako nową? - w takim przypadku - może lepiej przyjąć zwrot? - klient będzie zadowolony i nega nie otrzymasz. Ja przyjmuje zwroty nawet po terminie 14 dni, jak towar nie ma śladów używania - to nie stwarzam problemów.
@ELEMISKLEP Obejrzyj, sprawdź jak wygląda i przemyśl czy warto wojować, jak nie ma śladów to przyjmij i daj sobie spokój ale jak "zużyta" ?