Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka na początku nie chciała odesłać towaru a chciała zwrot pieniędzy. Dziś towar dotarł lecz niekompletny co dalej ?
Ja w dyskusji co ona otwożyłą napisałem jej że towar dotarł lecz niekompletny i że proszę o dosłanie brakujących elementów.
A co jest powodem zwrotu? Czy jest to reklamacja czy odstąpienie od umowy? (bo się nie podoba)
Klientka kupiła potem wykryła wadę chciała zwrotu pieniędzy bez zwrotu towaru a odesłała półkę niekompletną.
Pisałem do allegro powiedzieli że mogę zwrócić część pieniędzy a resztę po dosłaniu pozostałych elementów.
Klientka kupiła potem wykryła wadę ale to jest reklamcja.
zwraca ale niekompletną półkę
Sam napisałeś że kupujący wykrył wadę, więc może to być zwrot ale z.....a w sumie reklamcja.
jeżeli to była reklamacja i żądaniem był zwrot wpłaty
to możesz taką reklamację odrzucić
niech dośle resztę
my mamy ostatnio dużo dziwnych reklamacji - pytamy się np: kupujących czemu reklamują sprawny produkt
otrzymujemy odpowiedz- wybrałem tą opcję bo nie chcę towaru a tu mogłem to napisać
dla świętego spokoju zwracamy wpłatę - a serwis nam nie chce zwrócić pobranej prowizji bo kupujący reklamował produkt