Klientka odsyła niekompletny towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka na początku nie chciała odesłać towaru a chciała zwrot pieniędzy. Dziś towar dotarł lecz niekompletny co dalej ?
Ja w dyskusji co ona otwożyłą napisałem jej że towar dotarł lecz niekompletny i że proszę o dosłanie brakujących elementów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co jest powodem zwrotu? Czy jest to reklamacja czy odstąpienie od umowy? (bo się nie podoba)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka kupiła potem wykryła wadę chciała zwrotu pieniędzy bez zwrotu towaru a odesłała półkę niekompletną.
Pisałem do allegro powiedzieli że mogę zwrócić część pieniędzy a resztę po dosłaniu pozostałych elementów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka kupiła potem wykryła wadę ale to jest reklamcja.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zwraca ale niekompletną półkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sam napisałeś że kupujący wykrył wadę, więc może to być zwrot ale z.....a w sumie reklamcja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jeżeli to była reklamacja i żądaniem był zwrot wpłaty
to możesz taką reklamację odrzucić
niech dośle resztę
my mamy ostatnio dużo dziwnych reklamacji - pytamy się np: kupujących czemu reklamują sprawny produkt
otrzymujemy odpowiedz- wybrałem tą opcję bo nie chcę towaru a tu mogłem to napisać
dla świętego spokoju zwracamy wpłatę - a serwis nam nie chce zwrócić pobranej prowizji bo kupujący reklamował produkt