Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
24.05.2024 Siedem dni po odebraniu przesyłki klientka poinformowała mnie, że paczkę otrzymała niezniszczoną. Zarzuciła mi Pani, że wcisnęłam jej 6 zniszczonych i nieestetycznych puszek. Dwie puszki mają ślady uszkodzeń ostrym narzędziem, 4 puszki mają ślady obtarcia. Zdjęcia zrobione 24.05.2024 na moją prośbę. Do dziś nie otrzymałam zdjęć paczki, którą klientka odebrała w nienaruszonym stanie. Klientka odmówiła także wymiany towaru na estetyczny. Na koniec „Jak się z Panią nie dogadam to pomoże na pracownik allegro. A komentarz wystawię po załatwionej sprawie z wielką przyjemnością.”
idzie na protekta.
czekaj na zdjecia lub na towar
Też tak myślę.
Można przyjąć jako reklamację i należy ją rozpatrzyć, żądalbym odesłania towaru w celu jej rozpatrzenia, pamiętaj ze masz 14dni na jej rozpatrzenie. Komentarza nie unikniesz, chyba że się jak napisałeś dogadacie.
Pamietam, o terminie. Dziękuje
Wg prawa pocztowego jak nie zgłosiła zastrzezeń do odbioru paczki u przewoźnika lub nie przekazała dokumentacji tobie bys ty to zrobił w terminie 7dni od dnia odbioru paczka i zawartość dotarły nienaruszone jako kupująca ma obowiązek sprawdzić zawartość paczki i ma na to 7dni potem możesz twierdzić zgodnie z prawem że wszelkie uszkodzenia powstały już po odbiorze paczki u niej w domu i są na to wyroki sądowe gdzie kupujący przegrał sprawę @STATOR_PruszczGd
To dobrze zorientowana "osóbka". W dniu 17.05.2024 18:59 odebrała przesyłkę. W dniu 24.05.2024, 17:28 siedem dni po odebraniu przesyłki: poinformowała mnie, że paczkę otrzymała nie zniszczoną. Zmieściła sie w czasie.
@STATOR_PruszczGd o jakim czasie piszesz ?
Odrzuć reklamację z powodu uszkodzeń mechanicznych po wydaniu przesyłki, braku protokołu szkody, brak zdjęć paczki ustalającego winę przewoźnika czy sprzedawcy 😄
Dla świętego spokoju zgłoś reklamację do przewoźnika, poproś kupującego o zdjęcia kartonu z dnia odbioru 😄
Klientka oświadczyła paczka nie była uszkodzona. Cytat: Zakupione przeze mnie puszki są w większości pogięte - 6 sztuk. Produkty nie spełniają norm estetycznych dlatego je reklamuje. Pudelko przy odbiorze paczki było nieuszkodzone. Na prośbę o zdjęcia pudeła - cisza już kilka dni.
nie bo nie dopełniła formalności czyli nie przesłała ci 7 dnia protokołu szkody
Klientka oświadczyła paczka nie była uszkodzona. Cytat: Zakupione przeze mnie puszki są w większości pogięte - 6 sztuk. Produkty nie spełniają norm estetycznych dlatego je reklamuje. Pudelko przy odbiorze paczki było nieuszkodzone. Na prośbę o zdjęcia pudeła - cisza już kilka dni.