anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka po siedmiu dniach zarzuciła nam, że wysłaliśmy jej 6 zniszczonych i nieestetycznych puszek.

MAMY ROZWIĄZANIE!
STATOR_PruszczGd
#8 Zapaleniec#

24.05.2024 Siedem dni po odebraniu przesyłki klientka poinformowała mnie, że  paczkę otrzymała niezniszczoną. Zarzuciła mi Pani, że wcisnęłam jej 6 zniszczonych i nieestetycznych puszek. Dwie puszki mają ślady uszkodzeń ostrym narzędziem, 4 puszki mają ślady obtarcia. Zdjęcia zrobione 24.05.2024 na moją prośbę. Do dziś nie otrzymałam zdjęć paczki, którą klientka odebrała w nienaruszonym stanie. Klientka odmówiła także wymiany towaru na estetyczny. Na koniec „Jak się z Panią nie dogadam to pomoże na pracownik allegro. A komentarz wystawię po załatwionej sprawie z wielką przyjemnością.”

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Monika__L
#16 Inspirator#

idzie na protekta.

czekaj na zdjecia lub na towar

oznacz moderatorów
STATOR_PruszczGd
#8 Zapaleniec#

Też tak myślę. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Można przyjąć jako reklamację i należy ją rozpatrzyć, żądalbym odesłania towaru w celu jej rozpatrzenia, pamiętaj ze masz 14dni na jej rozpatrzenie. Komentarza nie unikniesz, chyba że się jak napisałeś dogadacie.

oznacz moderatorów
STATOR_PruszczGd
#8 Zapaleniec#

Pamietam, o terminie. Dziękuje

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Wg prawa pocztowego jak nie zgłosiła zastrzezeń do odbioru paczki u przewoźnika lub nie przekazała dokumentacji tobie bys ty to zrobił w terminie 7dni od dnia odbioru paczka i zawartość dotarły nienaruszone jako kupująca ma obowiązek sprawdzić zawartość paczki i ma na to 7dni potem możesz twierdzić zgodnie z prawem że wszelkie uszkodzenia powstały już po odbiorze paczki u niej w domu i są na to wyroki sądowe gdzie kupujący przegrał sprawę @STATOR_PruszczGd 

oznacz moderatorów
STATOR_PruszczGd
#8 Zapaleniec#

To dobrze zorientowana "osóbka". W dniu 17.05.2024 18:59 odebrała przesyłkę. W dniu 24.05.2024, 17:28 siedem dni po odebraniu przesyłki: poinformowała mnie, że  paczkę otrzymała nie zniszczoną.  Zmieściła sie w czasie.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@STATOR_PruszczGd o jakim czasie piszesz ?

Odrzuć reklamację z powodu uszkodzeń mechanicznych po wydaniu przesyłki, braku protokołu szkody, brak zdjęć paczki ustalającego winę przewoźnika czy sprzedawcy 😄

Dla świętego spokoju zgłoś reklamację do przewoźnika, poproś kupującego o zdjęcia kartonu z dnia odbioru 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
STATOR_PruszczGd
#8 Zapaleniec#

Klientka oświadczyła paczka nie była uszkodzona. Cytat: Zakupione przeze mnie puszki są w większości pogięte - 6 sztuk. Produkty nie spełniają norm estetycznych dlatego je reklamuje. Pudelko przy odbiorze paczki było nieuszkodzone. Na prośbę o zdjęcia pudeła - cisza już kilka dni.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

nie bo nie dopełniła formalności czyli nie przesłała ci 7 dnia protokołu szkody

oznacz moderatorów
STATOR_PruszczGd
#8 Zapaleniec#

Klientka oświadczyła paczka nie była uszkodzona. Cytat: Zakupione przeze mnie puszki są w większości pogięte - 6 sztuk. Produkty nie spełniają norm estetycznych dlatego je reklamuje. Pudelko przy odbiorze paczki było nieuszkodzone. Na prośbę o zdjęcia pudeła - cisza już kilka dni.

oznacz moderatorów