Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Klientka zwróciła mi sukienkę. Sukienka przy otwieraniu została przecięta nożyczkami. Nie zgłosiła żadnej reklamacji. Sukienki sprawdzamy przed wysyłką. Więc to nie jest możliwe. Pani upiera się, że to nie ona zrobiła. Co w takiej sytuacji zrobić?
@Vienetta ma dowody , że taką sukienkę dostała? Jeżeli to zwrot i uważasz, że to kupujący uszkodził możesz obniżyć wartość zwrotu. Pewnie będzie dyskusja i komentarz.
Tak mam pewność, że sukienka nie była uszkodzona. Ale Pani się upiera, że sukienki ona nie uszkodziła. Nawet folia była przecięta a za każdym razem folię zmieniamy na nową.
@Vienetta Zobacz jakie są koszty naprawy sukienki/lub sprzedaży uszkodzonej. Masz prawo do pomniejszenia wysokości zwrotu za towar z w/w powodu. Musisz uargumentować. Jakie skutki negatywne? Pewnie wystawi negatywny komentarz. Nic nie poradzisz. Nawet jak rozpatrzysz pozytywnie też ma prawo wystawić ci negatyw.
DZIĘKUJE 🙂
Masz dowody że wartość towaru się zmniejszyła to zwróć tyle ile jest teraz warta, przyjęcia zwrotu nie możesz odmówić.
@Vienetta Jeżeli sposób pakowania przesyłek może powodować ryzyko uszkodzenia zawartości przy otwieraniu, to warto stosować nalepki ostrzegawcze "Otwieraj ostrożnie" (z przekreślonym nożem).
W przypadku kartonu można dodatkowo wkładać kawałek grubej tektury pod klapy.
@Vienetta Napisałaś "Sukienki sprawdzamy przed wysyłką" Więc sama nie sprawdzasz?
Czyli jest to możliwe że wysłaliście uszkodzoną.
No właśnie sprawdzam przed wysyłką sukienki.