Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Proszę o poradę co np zrobić z sytacja gdy klient dostaje towar . Na drugi dzień zgłasza że brakuje mu dwóch kijków ( do parownicy karcher ) . Wiem na 100% że były włożone do kartonu. Twierdzi jeszcze Że Majka nie jest do końca sprawna i w związku z tym chcę zwrócić towar. Mamy u siebie na placu zamontowany monitoring i sprawdzając to na kamerach jak wcześniej już pisałam Kijki zostały . włożone do kartonu. Nie za bardzo wiem jak rozwiązać tą sprawę bo coś czuję że zaraz będzie negatyw
on ci negatyw ty mu zgłoszenie oszustwa na policji ciekawe kogo bardziej zaboli zwłaszcza że masz monitoring
Nie tak szybko, Policja- więzienie aż strach czytać te wpisy nienawidzącego kupujących pomocnika sprzedających, monitoring oznacza że mogły być a pytanie czy dojechały, tego nie napisałeś?
nie no wyparowały z paczki z myjką, komuś brakowało akurat kijków bo samą myjką pogardził, a mógł zajumać całą paczkę ale miłosierdzie okazał same kijki sobie przygarnął...
No faktycznie wyparowały, nie zgłasza pan ze paczka uszkodzona wiec uważnym ze nikt z firmy kurierskiej nie podebrał bo to już by chyba była historia do telewizji🙂