anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka wybrała Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup kalisz

argosa_bilgoraj
#7 Wielbiciel#

Klientka wybrała Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup kalisz niestety jest nieaktywny na czaszkowskiej 8  prosze o rade dokad 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_Likos_
#21 Demiurg#

@argosa_bilgoraj  nie wiem jak jest w DPD czy można ręcznie zmienić punkt podczas nadawania.

Jeśli można ręcznie to my w takim przypadku dzwonimy do kupującego i wspólnie ustalamy nowe miejsce dostawy

Jeśli nie można ręcznie to także trzeba zadzwonić/napisać i poinformować kupującego . W takim wypadku chyba jedyną opcją będzie anulowanie zamówienia przez kupującego i ponowny zakup z wyborem nowej metody lub punktu dostawy

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@argosa_bilgoraj klient z poziomu strony www powinien miec mozliwosc samodzielnej zmiany punktu lub miejsca odbioru (sklep blisko domu); ewentualnie moze tez odebrac paczke z maszyny jak paczkomat w jakies sensownej lokalizacji.

Oby tylko przyszedł jej sms weryfikacyjny na telefon. Jak nie przyjdzie do k a p l i c a 😉

oznacz moderatorów