Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka wybrała Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup kalisz niestety jest nieaktywny na czaszkowskiej 8 prosze o rade dokad
@argosa_bilgoraj nie wiem jak jest w DPD czy można ręcznie zmienić punkt podczas nadawania.
Jeśli można ręcznie to my w takim przypadku dzwonimy do kupującego i wspólnie ustalamy nowe miejsce dostawy
Jeśli nie można ręcznie to także trzeba zadzwonić/napisać i poinformować kupującego . W takim wypadku chyba jedyną opcją będzie anulowanie zamówienia przez kupującego i ponowny zakup z wyborem nowej metody lub punktu dostawy
@argosa_bilgoraj klient z poziomu strony www powinien miec mozliwosc samodzielnej zmiany punktu lub miejsca odbioru (sklep blisko domu); ewentualnie moze tez odebrac paczke z maszyny jak paczkomat w jakies sensownej lokalizacji.
Oby tylko przyszedł jej sms weryfikacyjny na telefon. Jak nie przyjdzie do k a p l i c a 😉