Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego pomimo prawidłowo złożonej reklamacji do allegro na realizację usługi smart allegro odmawia jej przyjęcia.
Kupujący zamówił towar korzystając z wykupionej od allegro usługi smart. Niestety pomimo prawidłowego nadania nie otrzymał przesyłki i zgłosił iż przesyłka nie byłą prawidłowo dostarczono, kurier nie dotarł, nie otrzymał awizo, nie wiedział gdzie miałby odebrać paczkę w związku z tym paczka poszła na zwrot. Domaga się prawidłowego doręczenia towaru.
Zgodnie z życzeniem kupującego jako nadawca zgłosiłem problem do właściciela usługi czyli allegro.
Reklamacja z podaniem tych informacji poszła do portalu a konsultanci zamiast odpowiedzieć na reklamację tylko przytaczają monitoring i nakazują mi składać reklamacje do przewoźnika,
Zgodnie z przepsiami i regulaminem smarta powinni zweryfikować zgłoszenie reklamacji , wyjaśnić problem z przewoźnikiem składając do niego reklamację i udzielić mi oficjalnej odpowiedzi bym ja mógł ją przekazać kupującemu i w zależności od jej treści ustosunkować się do skargi kupującego.
Niestety pracownicy allegro uparcie w kolejnych wiadomościach nakazując pobranie pełnomocnictwa i wymuszają na sprzedawcy złożenie reklamacji bezpośrednio do przewoźnika, jest to działanie wbrew regulaminowi usługi smart.
Takim działaniem utrudniają rozpatrzenie zgłoszenia kupującego.
To numer zgłoszenia nr "29244052" [ ref:_00D24aE05._5003VVKOXU:ref ]
Proszę o interwencje moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .
@ALL-DA Cześć. Przed chwilą otrzymałeś odpowiedź w korespondencji 29244052 z prośbą o podanie kwoty roszczenia.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Cześć. Przed chwilą otrzymałeś odpowiedź w korespondencji 29244052 z prośbą o podanie kwoty roszczenia.
Dziękuję za odpowiedź.
Przypominam jednak że to nie wyjaśnia dlaczego konsultanci wymuszają działania naruszające regulamin. To nie pierwsze sytuacje kiedy konsultanci zamiast procedować reklamacje nakazują sprzedawcy pobierać pełnomocnictwa i składać reklamacje bezpośrednio do przewoźnika.
Zatem może przydałaby się zmiana wewnętrznych procedur i zmiana wytycznych jakie mają konsultanci.
To allegro jest właścicielem usługi i ma bezpośredni kontakt ze swoimi przewoźnikami i szybciej "ogarnie" reklamacje.
Odnośnie roszczeń reklamacyjnych zostały podane już tydzień temu 11 grudnia i zgodnie z oczekiwaniami kupującego poprosiłem o prawidłowe doręczenie paczki kupującemu oczywiście bez ewentualnego obarczania mnie kosztami ponownych doręczeń.
Ze chce ci się zmieniać te konta!
@LEW433 napisał(a):
Ze chce ci się zmieniać te konta!
? Co masz na myśli?
@ALL-DA on ma co chwile jakieś zjazdy.Co widać na załączonym obrazku.
Lepiej nie drąż tematu bo sie jeszcze dowiesz strasznych rzeczy na swój temat 🙂
@Client:104371448 napisał(a):
@ALL-DA on ma co chwile jakieś zjazdy.Co widać na załączonym obrazku.
Lepiej nie drąż tematu bo sie jeszcze dowiesz strasznych rzeczy na swój temat 🙂
Gratuluję merytorycznej wypowiedzi.
@Client:104371448 jeśli masz jakieś argumenty na zasadność działań allegro to zapraszam, jeśli nie to proszę nie zaśmiecaj wątku.
@ALL-DA rozumiem, ze to pytanie o co mu chodzi to tez dotyczylo problemu z pierwszego posta? To było pytanie retoryczne. Gratuluje.
Poza tym jak mam jakiś problem to idę do prawnika. Nie szukam darmowego rozwiązania na forach.
@Client:104371448 napisał(a):
@ALL-DA rozumiem, ze to pytanie o co mu chodzi to tez dotyczylo problemu z pierwszego posta? To było pytanie retoryczne. Gratuluje.
Poza tym jak mam jakiś problem to idę do prawnika. Nie szukam darmowego rozwiązania na forach.
Dzięki za poradę .. ale nie może marnujmy na tego typu wiadomości swojego czasu.
Tu nie ma żadnych zawiłości prawnych .. chodzi tylko o egzekwowanie przepisów i regulaminu przez allegro.
..a upublicznianie tego typu informacji jak wiadomo, pomaga w doraźnym załatwieniu sprawy oraz może też się przydać innym nie świadomym swoich praw sprzedawcom.
Konsultanci notorycznie zbywają sprzedawców wymuszając by oni marnowali czas na przepychanki z przewoźnikami zamiast wykonać usługę (pośrednictwo w nadaniu smartem) za którą pobierają pieniądze.
Sprzedawcy dopłacają do każdej paczki nadanej smartem spore kwoty (dla pocztex od 1,49 do 7,49zł) o czym nawiasem mówiąc większość kupujących nie wie, myślą ze parę zł abonamentu za smarta załatwia sprawę.
Dodam ze dla kupujących składanie reklamacji przez allegro też gwarantuje szybsze rozwiązanie sprawy.