anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro łamie własny regulamin usługi SMART

ALL-DA
#13 Ambasador#

Chciałbym się dowiedzieć dlaczego pomimo prawidłowo złożonej reklamacji do allegro na realizację usługi smart allegro odmawia jej przyjęcia.

Kupujący zamówił towar korzystając z wykupionej od allegro usługi smart. Niestety pomimo prawidłowego nadania nie otrzymał przesyłki i zgłosił iż przesyłka nie byłą prawidłowo dostarczono, kurier nie dotarł, nie otrzymał awizo, nie wiedział gdzie miałby odebrać paczkę w związku z tym paczka poszła na zwrot. Domaga się prawidłowego doręczenia towaru.
Zgodnie z życzeniem kupującego jako nadawca zgłosiłem problem do właściciela usługi czyli allegro.
Reklamacja z podaniem tych informacji poszła do portalu a konsultanci zamiast odpowiedzieć na reklamację tylko przytaczają monitoring i nakazują mi składać reklamacje do przewoźnika,
Zgodnie z przepsiami i regulaminem smarta powinni zweryfikować zgłoszenie reklamacji , wyjaśnić problem z przewoźnikiem składając do niego reklamację i udzielić mi oficjalnej odpowiedzi bym ja mógł ją przekazać kupującemu i w zależności od jej treści ustosunkować się do skargi kupującego.

Niestety pracownicy allegro uparcie w kolejnych wiadomościach nakazując pobranie pełnomocnictwa i wymuszają na sprzedawcy złożenie reklamacji bezpośrednio do przewoźnika, jest to działanie wbrew regulaminowi usługi smart.

Takim działaniem utrudniają rozpatrzenie zgłoszenia kupującego.

To numer  zgłoszenia nr "29244052" [ ref:_00D24aE05._5003VVKOXU:ref ]

Proszę o interwencje moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  .

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Cześć. Przed chwilą otrzymałeś odpowiedź w korespondencji 29244052 z prośbą o podanie kwoty roszczenia. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Cześć. Przed chwilą otrzymałeś odpowiedź w korespondencji 29244052 z prośbą o podanie kwoty roszczenia. 


Dziękuję za odpowiedź.


Przypominam jednak że to nie wyjaśnia dlaczego konsultanci wymuszają działania naruszające regulamin. To nie pierwsze sytuacje kiedy konsultanci zamiast procedować reklamacje nakazują sprzedawcy pobierać pełnomocnictwa i składać reklamacje bezpośrednio do przewoźnika.
Zatem może przydałaby się zmiana wewnętrznych procedur i zmiana wytycznych jakie mają konsultanci.

To allegro jest właścicielem usługi i ma bezpośredni kontakt ze swoimi przewoźnikami i szybciej "ogarnie" reklamacje.

Odnośnie roszczeń reklamacyjnych zostały podane już tydzień temu 11 grudnia i zgodnie z oczekiwaniami kupującego poprosiłem o prawidłowe doręczenie paczki kupującemu oczywiście bez ewentualnego obarczania mnie kosztami ponownych doręczeń.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ze chce ci się zmieniać te konta!

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@LEW433  napisał(a):

Ze chce ci się zmieniać te konta!


? Co masz na myśli?

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@ALL-DA on ma co chwile jakieś zjazdy.Co widać na załączonym obrazku.

Lepiej nie drąż tematu bo sie jeszcze dowiesz strasznych rzeczy na swój temat 🙂

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Client:104371448  napisał(a):

@ALL-DA on ma co chwile jakieś zjazdy.Co widać na załączonym obrazku.

Lepiej nie drąż tematu bo sie jeszcze dowiesz strasznych rzeczy na swój temat 🙂


Gratuluję merytorycznej wypowiedzi.

@Client:104371448   jeśli masz jakieś argumenty na zasadność działań allegro to zapraszam, jeśli nie to proszę nie zaśmiecaj wątku.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@ALL-DA rozumiem, ze to pytanie o co mu chodzi to tez dotyczylo problemu z pierwszego posta? To było pytanie retoryczne. Gratuluje.

Poza tym jak mam jakiś problem to idę do prawnika. Nie szukam darmowego rozwiązania na forach.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Client:104371448  napisał(a):

@ALL-DA rozumiem, ze to pytanie o co mu chodzi to tez dotyczylo problemu z pierwszego posta? To było pytanie retoryczne. Gratuluje.

Poza tym jak mam jakiś problem to idę do prawnika. Nie szukam darmowego rozwiązania na forach.


Dzięki za poradę .. ale nie może marnujmy na tego typu wiadomości swojego czasu.

Tu nie ma żadnych zawiłości prawnych .. chodzi tylko o egzekwowanie przepisów i regulaminu przez allegro.

..a upublicznianie tego typu informacji jak wiadomo, pomaga w doraźnym załatwieniu sprawy oraz może też się przydać innym nie świadomym swoich praw sprzedawcom.


Konsultanci notorycznie zbywają sprzedawców wymuszając by oni marnowali czas na przepychanki z przewoźnikami zamiast wykonać usługę (pośrednictwo w nadaniu smartem) za którą pobierają pieniądze.
Sprzedawcy dopłacają do każdej paczki nadanej smartem spore kwoty (dla pocztex od 1,49 do 7,49zł) o czym nawiasem mówiąc większość kupujących nie wie, myślą ze parę zł abonamentu za smarta załatwia sprawę.


Dodam ze dla kupujących składanie reklamacji przez allegro też gwarantuje szybsze rozwiązanie sprawy.

oznacz moderatorów