Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem początkująca, więc pewnie głupie pytanie, ale jednak je zadam.
Klientka zgłosiła zwrot jednej rzeczy zakupionej z wysyłką SMART. Co dalej? Czy mam zrobić etykietę zwrotną, czy ona przy zgłoszeniu zwrotu generuje się sama? Czy to klientka musi ją zrobić? Jak to wygląda? Nie widzę nic takiego w opcjach, widzę tylko że mogę zwrócić kwotę za produkt i to tyle.
Klientka zgłasza zwrot i go nadaje a Ty po otrzymaniu zwrotu ,jego sprawdzeniu oddajesz ile uznasz za stosowne (w razie uszkodzenia możesz obniżyć wartość produktu).
Czyli ja żadnej etykiety zwrotnej na paczkę nie muszę generować? Paczki wysyłam przez furgonetkę połączoną z Allegro. Czy to ma jakieś znaczenie?
@Gerbilove jak masz ustawione w zwrotach, że kupujący pokrywa koszty zwrotu to nie musisz. Przy smarcie etykietę można wygenerować podczas zgłaszania zwrotu.
ok, dziękuję 🙂 czyli pozostaje mi czekać az towar wróci
@Gerbilove tak , spokojnie czekaj , aż paczka wróci , wygeneruj sobie odstąpienie i wrzuć w papierki .
Tak to mniej więcej wygląda od strony klienta