anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka zgłosiła zwrot. Co dalej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gerbilove
#8 Zapaleniec#

Jestem początkująca, więc pewnie głupie pytanie, ale jednak je zadam.
Klientka zgłosiła zwrot jednej rzeczy zakupionej z wysyłką SMART. Co dalej? Czy mam zrobić etykietę zwrotną, czy ona przy zgłoszeniu zwrotu generuje się sama? Czy to klientka musi ją zrobić? Jak to wygląda? Nie widzę nic takiego w opcjach, widzę tylko że mogę zwrócić kwotę za produkt i to tyle.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Klientka zgłasza zwrot i go nadaje a Ty po otrzymaniu zwrotu ,jego sprawdzeniu oddajesz ile uznasz za stosowne (w razie uszkodzenia możesz obniżyć wartość produktu).

oznacz moderatorów
Gerbilove
#8 Zapaleniec#

Czyli ja żadnej etykiety zwrotnej na paczkę nie muszę generować? Paczki wysyłam przez furgonetkę połączoną z Allegro. Czy to ma jakieś znaczenie?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Gerbilove jak masz ustawione w zwrotach, że kupujący pokrywa koszty zwrotu to nie musisz. Przy smarcie etykietę można  wygenerować podczas zgłaszania zwrotu.

oznacz moderatorów
Gerbilove
#8 Zapaleniec#

ok, dziękuję 🙂 czyli pozostaje mi czekać az towar wróci

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Gerbilove tak , spokojnie czekaj , aż paczka wróci , wygeneruj sobie odstąpienie i wrzuć w papierki .

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów