anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientowi została naliczony podwójny koszt przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
helios-szklo
#7 Wielbiciel#

Klient zakupił towar oraz wybrał formę dostawy za Kurier za pobraniem.

Jednak został mu naliczony koszt dostawy z cennika Kurier oraz Kurier za pobraniem (czyli zamiast 17,99 klient zapłacił 31,98) . Sprawdzałem cenniki i są one poprawne.

W jaki sposób zgłosić tego rodzaju błąd ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@helios-szklo Cześć. 🙂 Nie jest to błąd systemowy, klient kupił dwie sztuki w ofercie i zgodnie z Twoimi cennikami za kolejną sztukę musiał dopłacić 13,99 zł

ko_alka_0-1677508491469.png

 

oznacz moderatorów
helios-szklo
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za pomoc, faktycznie w cennikach dostaw był błąd.

Pytanie jak mogę zwrócić klientowi nadpłaconą wartość ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@helios-szklo Środki możesz zwrócić przez Allegro Finanse z poziomu zakładki Zamówienia. W części "Dostawa i inne koszty" możesz zwrócić klientowi koszt dostawy. 

oznacz moderatorów