anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejne nieprawidłowości w UPS

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam. Zgłosiłem już nieprawidłowości UPS które mnie spotkały:

1) naliczanie za podjazd kuriera 4.92, pomimo ze miałem aktywne stałe zlecenie odbioru (potwierdzone post-factum mailowo od UPS). Zgłosiłem emailem do allegro (spolecznosc@allegro...) - zero odzewu ze reklamacje przyjęto, żadnego numeru reklamacji, NIC.

2) naliczanie kilkukrotnie za przyjazd kuriera UPS kwoty 4.92 -w ciągu jednego dnia ponieważ przy tworzeniu przesyłki oznaczyłem rózne godziny odbioru (kurier oczywiscie przyjezdzal tylko raz). (Napisalem na spoleczności, to Moderator był tak uprzejmy że dokleił do poprzedniego zgłoszenia SKUTECZNIE UKRYWAJĄC)

Dziś kolejny kwiatek:
3) 2 paczki mi wróciły z powodu nieodebrania przez klienta, w historii przesyłki ten sam komunikat: "The company or receiver name is incorrect. This will delay delivery. We're attempting to update this information. / We've attempted to contact the receiver regarding pickup arrangements.  **miasto**, Poland ". Obaj klienci twierdzą że nie dostali maila z powiadomieniem, nikt sie nie kontaktowal. ja za obie paczki zostałem obciążony 10.99PLN.

GDZIE SIE SKŁADA REKLAMACJE ZA TAKIE WAŁKI, tak zeby to poszło formalnie, z jakims numerem zgłoszenia i jakis ODZEW/POTWIERDZENIE był że reklamacja w ogole złożona ????

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pendrajwy_pl dowiaduję się czy UPS odpowiedział na reklamację, gdy tylko otrzymam odpowiedź dam znać. Jeśli chodzi o nową sprawę, którą opisałeś, bardzo proszę skontaktuj się z UPS. Tutaj są dane kontaktowe. Jeśli potrzebne będzie pełnomocnictwo, możesz je pobrać tutaj. Jeśli napotkasz problemy, bardzo proszę o informację.   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Pani Moniko. NIe mam zadnej informacji dot zlozonej na maila informacji. zadnego potwierdzenia, zadnego numeru do ktorego moglbym sie odwolywac. CO TO MA BYC?

oznacz moderatorów

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Pani Moniko. Ponownie prosze o wskazanie W JAKI SPOSOB mam obslugiwac reklamacje dotyczace opisanych problemow z UPS? w jaki sposob mam otrzymac jakis NUMER reklamacji ktory identyfikuje czas jej rozpatrywania itd...????????????????????????????

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pendrajwy_pl skoro masz stały podjazd po co zamawiasz podjazd i to w różnych godzinach, pamiętaj że darmowy odbiór jest jak przekażesz minimum 4 paczki, jak mniej to naliczają i nie ma tu znaczenia że jest stały podjazd 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

a gdzie jest napisane ze jak mam staly dojazd to mam nie klikac ze kurier  ma o jakiejs godzinie podjechac? dla mnie logiczne jest - ze (1) mam staly dojazd (2) potwierdz\am to w zamowieniu (wybierajac godzine). Przy okazji - ale wiesz ze jak wybierzesz podjazd o roznych godzinach (np. 14-15, a potem dla "późnej paczki" jeszcze 15-16) to jak kurier przyjedzie kolo 15 i zabierze wszystko razem - ZAPLACISZ ZA 2 PODJAZDY. logiczne co ?

oznacz moderatorów