Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest możliwość usunięcia komentarza (który mimo, że jest pozytywny to zaniża mocno jakość sprzedaży) do transakcji która została anulowana przez kupującego?
Zakup został dokonany o godzinie
@JKB-Auto jeżeli zakup został anulowany to kupujący nie powinien mieć możliwości oceny takiej transakcji. Chyba, że kupujący odstąpił od kupna zgodnie z ustawą konsumencką to wtedy komentarz może wystawić i jeżeli nie łamie regulaminu to go nie usuniesz. Możesz próbować przekonać kupującego żeby go zmienił ub usuną.
Kupujący Zakupu dokonał o 18 i anulował go o 8 rano dnia kolejnego.
Jako firma przystąpiliśmy do realizacji zamówienia tj. pakowanie itp więc zmieniliśmy jego status na "w realizacji" jednak samej paczki nie nadaliśmy. Kupujący dokonał "zwrotu" mimo tego że paczki nie otrzymał i potem wystawił komentarz zaniżając naszą jakość sprzedaży
To to jest raczej szczególny przypadek .Klient szkaluje wizerunek firmy bez konkretnych argumentów ,bez oglądania ani sprawdzenia produktu . Takim zachowanie może być powodem złożenia sprawy i jej wygrania a wtedy allegro wizerunkowo jest współwinne bo zezwala na takie komentarze .