Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciałbym sie dowiedzieć jak radzicie sobie z kupującymi którzy stosują szantaż przed chwilą otrzymaliśmy negatywny komentarz bo nie rozpatrzyliśmy pozytywnie reklamacji na 60 zł ( pozytywnie w sporze tak jak kupujący napisał że chce pełny zwrot pieniędzy bo inaczej wystawi komentarz negatywny) towar w 100% bez wad był, kupujący spełnił groźby wystawiając komentarz lecz zwrot gotówki chce za skasowanie go ale towaru już odesłać do nas nie chce czy sprzedawca ma być w ten sposób szantażowany ??
czeka na opinie sprzedających
Jak napisał administrator w innej rozmowie :
"niewielka część kupujących prezentuje taką roszczeniową postawę. Dotyka to zjawisko wszystkich sprzedawców i najlepiej po prostu "wliczyć je w koszty"."
Allegro promuje takie patologiczne zachowania i raczej nic z tym nie zrobią - kupujący miał prawo wystawić komentarz tak jak chciał i tyle...
Komentarz nie narusza zasad Allegro i nie zostanie przez Allegro usunięty.
Jak masz informacje mailowe które potwierdzają taki szantaż to zapisz sobie na zapas.
Prześlij informacje do Allegro do odpowiedniego do tego działu, daj im znać że jest taka możliwość że dostaniesz negatywną opinie, zapisz sobie rozmowę z Allegro ( jest taka możliwość)
Jeśli zgodność reklamacji i prawo jest po Twojej stronie, to jest na Twoją korzyść
Prawdopodobnie Allegro nie usunie takiej opinii, jednakże szantażowanie takimi rzeczami nie jest raczej zgodnie z Allegro i może to być kluczem w celu usunięcia owej opinii, również sprawa sądowa zadziała ale wiadomo, są to koszta
Możesz przekazać informację klientowi, kiedy prześle negatywną opinie sprawa zostanie przekierowana do sądu ze względu na próbę szantażu, chęć zwrotu gotówki za towar który nie został zwrócony jako reklamacja