anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KOMENTARZ NEGATYWNY CELEM NA WYMUSZENIE DODATKOWYCH RZECZY OD SPRZEDAWCY

E-mechanik_eu
#7 Wielbiciel#

A WIEC PROBLEM DOTYCZY KUPUJACEGO W SERWISIE ALLEGRO KTORY ZA WSZELKA CENE STARA SIE WYMUSIC DODATKOWE PREZENTY ABY DOŁOZYC DO PACZKI NIE ODPŁATNIE WYSTAWIAJAC NEGATYWNY KOMENTARZ.

A WIEC SPRAWA Z KUPUJACYM WYGLADA NASTEPUJACO : ALLEGROWICZ ZAKUPIŁ SPRZET I OD RAZU PO ZAKUMIE WYSŁAŁ WIADOMOSC TYPU: "Liczę na miły dodatek do zamówienia" WIEC ZOSTAŁ ZIGNOROWANY, A WIEC OTRZYMAŁ PRODUKT ZGODNY Z ZAMOWIENIEM.

PACZKA SZYBKO NADANA I KIEDY DOTARŁA DO ZAMAWIAJACEGO ORAZ SPRAWDZONA 

PRZEZ NABYWCE ZE NIE MA ZADNYCH EXTRA DODATKOW OTRZYMAŁEM  KOMENTARZ "NIE POLECAM"

NABYWCA OTWIERA SPÓR ALLEGRO I STWIERDZA ZE PRODUKT JEST NIE PEŁNOWARTOSCIOWY WIEC PROSZE O ZWROT RZECZY I OFERUJE ZWROT SRODKOW. NABYWCA SIE NIE ZGADZA. 

SPOR TRWA DALEJ A UZYTKOWNIK NADAL STARA SIE WYMUSIC NA SPRZEDAWCY REKOMPENSATE 

ZA NIE ISTNIEJACY PROBLEM. 

CO ZROBIC ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

EMWOmeble
#8 Zapaleniec#

Ludzie na allegro robią tak coraz częściej.

Bardzo często mam klientów którzy nawet nie zrobią reklamacji na towar, mówią, że żadnych zdjęć nie będą wysyłać, ale towar opisali najgorzej jak mogli.. Często trzeba im oferować zwrot kwoty za całość zamówienia, zostawienie towaru u siebie + jakiś prezent żeby usunęli komentarz... Allegro staje się bardzo złym miejscem dla sprzedających bo nic nie robią z takimi ludźmi.

W tym roku miałem przynajmniej 10 osób, które zgodziły się mailowo na usunięcie komentarza w zamian za zwrot pieniędzy / jakiś prezent, a potem go nie usuwały - pisanie do allegro ( mimo, że posiadam status VIP allegro ) w tej kwestii nic nie daje bo twierdzą, że klient musi sam usunąć, oni nie mogą się mieszać w to... 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Wiecie czemu tak jest bo sprzedawcy to tchórze, trzęsą portkami na myśl o negatywie i przez to nauczyli większość kupujących że mogą ich szantażować 😞

Jak dostaję takiego maila z pogróżkami a jest to nawet 1 - 2 razy w miesiącu co ciekawe dzieje się to tylko na allegro bo w sklepie internetowym mam 5 x więcej zamówień i tam jest inny typ klientów, wysyłam ostatecznego maila z rozwiązaniem typu zwrot czy wysyłka na reklamację oraz że to ostatni mail i więcej nie będę prowadził bez sensownej dyskusji, a jeśli dostanę ocenę nie zgodna z stanem faktycznym skontaktuje się z Państwem moja kancelaria prawnicza, wiecie co żaden klient nie wystawił mi złej opini a nawet jak wystawi to zlewka, nie mam super sprzedawcy a i tak sprzedaż mi wzrasta na allegro, mało który klient przegląda opinie czy patrzy na znaczki, liczy się towar, dobre zdjęcia i rzetelny dokładny opis. 

Więc Drodzy sprzedawcy miejcie jaja bo niedługo kupujący wejdą wam na głowę 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

aurora1968
#8 Zapaleniec#

Jeśli możesz, to nie pisz wielkimi literami - po prostu będzie nam to łatwiej czytać 🙂

Fakt, że takie sytuacje zdarzają się coraz częściej. Myślę, że w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie powiadomienie o tym administracji Allegro i przedstawienie dowodów zaistniałego problemu. Wbrew obiegowej opinii, administratorzy Allegro starają się udzielić pomocy w rozwiązaniu różnych problemów z Kupującymi.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@E-mechanik_eu Po pierwsze napraw klawiaturę bo masz zacięty Caps Lock. Po drugie - niestety Tak się na Allegro dzieje. Jak napisał @kostas11 co pewien czas trzeba to wziąć na klatę , po prostu postawić się - oraz dokładanie opisać sytuację. Jakieś szanse na reakcję są.

Admini @msniezek @cloudcloud  - sugeruję aby w jakiś sposób Sprzedawca też mógł zaraportować "blackmailing"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Zawiera komentarz moderatora

@E-mechanik_eu rzeczywiście - jak w życiu - niewielka część kupujących prezentuje taką roszczeniową postawę. Dotyka to zjawisko wszystkich sprzedawców i najlepiej po prostu "wliczyć je w koszty". Natomiast jeżeli chodzi o dyskusję, jak najbardziej możemy w takiej sytuacji pomóc, musielibyśmy tylko znać jej adres/numer.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

EMWOmeble
#8 Zapaleniec#

Taką postawą allegro promuje te patologiczne zachowania i sprawia, że będą one tylko rosły w siłę.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Zawiera komentarz moderatora

@EMWOmeble promują taką postawę przede wszystkim ci sprzedawcy, którzy nie tylko ulegają takiemu szantażowi, ale wręcz namawiają do przyjęcia różnego rodzaju korzyści w zamian za usunięcie (często zasłużonych) negatywów. Pracownicy Allegro nie są w stanie podważyć oceny, w której nie ma opisowej części - nie jesteśmy w stanie zweryfikować, co poszło nie tak i z czyjej winy.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@msniezek Pracownicy Allegro są w stanie poważyć odpowiedź do oceny, która narusza regulamin ze względu na ujawnienie nazwy kupującego. Wystarczy zapoznać się z treścią odpowiedzi zamieszczonej przez @E-mechanik_eu 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Cóz, znam przypadek z autopsji. Klient, z Ukrainy zresztą, chciał wymusić 1/3 wartości towaru za wydumaną usterkę. Oczywiście nie chciał odesłać na reklamacje, mimo sugestii pracownika Allegro w dyskusji. Szkoda, że nie mogłem mu po prostu napisać, gdzie sobie ma wetknąć żądania uznania reklamacji bez odesłania sprzętu...bo by go dolna krzyżowa zabolała 😕

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów