Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy coraz częściej sytuację gdy kupujący wystawia złośliwy komentarz .
Np . klient zamówił towar w 3 paczkach . Otrzymał 2 paczki . Wystawił komentarz bez kontaktu ze sprzedającym że został okradziony i negatyw. Następnego dnia otrzymał 3 paczkę po interwencji u przewoźnika ale komentarza nie usunął mimo prośby. Co w takim przypadku ???
@rafi_2004Możesz pisać do Allegro, szanse są ale niewielkie. Wg Allegro jeżeli komentarz nie zawiera wulgaryzmów , czy gróźb to jest to opinia Sprzedającego. Nie usunie. I nie ma tu nic do rzeczy że może może być nieprawdziwa, nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością opinia - allegro popiera takie praktyki niestety....
Jeśli otrzymał trzecią paczkę następnego dnia i masz na to dowody, możesz poprosić Allegro o usunięcie tego komentarza; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
No niestety allegro nie ingeruje w tego typu tematy. W sumie na taką pozycję że sprzedający to nie ma dla nich znaczenia. Porażka biznesowa.
@rafi_2004Masz szansę bo w opisie jest "kradzież/okradzony" - powołaj się na to.
Dzięki pinsplash poskutkowało . Komentarz nie zgodny z regulaminem .
@rafi_2004 przygotuj się na to że kupujący może ponownie wystawić usunięty komentarz i jak nie wstawi tam oszczerstw to nie usuną
@dawal50 Po usunięciu przez Allegro - można wystawić komentarz jeszcze raz? Nie jest ta opcja blokowana?
@pinsplash może, sam tak miałem
allegro powinno go usunąć
komentarz ze słowami kradzież kwalifikuje się do sądu
nawet jeżeli został usunięty przez serwis