Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Allegrowicze!
W celu usprawnienia naszych systemów informatycznych przeprowadzimy prace serwisowe w terminie 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin). W tym czasie bez przeszkód będzie można robić zakupy online i odbierać paczki przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru. 🙂
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia i wysyłania przesyłek przez Paczkomat (za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą). Zdalny odbiór paczek za pomocą aplikacji InPost Mobile w tym czasie nie będzie możliwy.
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek, ważności etykiet, kodów nadania oraz kodów zwrotu.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
Czy dzisiaj również trwają jakaś praca serwisowa? Przez 4 godziny nie mogę pobrać etykietę InPost w Lokalnie.
A dlaczego dziś zablokowaliście mi konto ze względu na nieopłacone faktury, a zostały zapłacone w terminie? Oczywiście dodzwonić się na infolinię nie ma szans bo przecież weekend. Jak mam wysłać w terminie paczki do Klientów?
@InPost Co wy na to co pisze @sklepiksenpaia