Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?
Nie wiem czy dobrze pamiętam bo robiłem to dość dawno. Allego>moje konto>bezpieczeństwo>powiązane aplikacje. Sprawdź czy masz tam "Allegro InPost Integration". Jeżeli nie to logujesz się na stronie inpostu wchodzisz w zakładkę "Allegro Inpost" i dodajesz swoje konto allegro. Chyba, że od tego czasu coś się pozmieniało...
Pod tym linkiem znajdziesz instrukcję powiązania konta Managera Przesyłek InPost z Allegro. Pamiętaj, by przed przeprowadzeniem integracji wyłączyć blokadę wyskakujących okienek w ustawieniach przeglądarki, ponieważ ta blokada uniemożliwia ukończenie procesu. Właśnie w takim wypadku najczęściej pojawia się komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Edytowano 16.03.2023
Już sobie poradziłem, ale tak, dokładnie taka ścieżka. Pozdrawiam!!
Dokładnie tak jak kolega napisał. Najlepiej tam wejść, usunąć konto i dodać je ponownie.
nie prawda nie pomaga, szlak człowieka trafia
Co za **piiip**o. Umiecie dobrze zrobić stronę? Nie da się w prosty sposób powiązać konta. **piiip**ć allegro.
Średnio co 3 miesiące następuje wspomniany problem, czy ktoś z Allegro i/lub inPost panuje nad tym?
Niestety nadal jest problem, a odpowiedź przez heldesk w żaden sposób nie pomogła, szlag trafia człowieka
u mnie to samo i zero rozsadnej instrukcji co z tym zrobic ...
wszedłem na strone Inpost > wyślij przesyłki > import allegro paczkomaty 24/7 > zarządzanie kontami > akcje > powiąż ponownie i jakoś zadziałało wcześniej miałem ten sam problem co ty .
U mnie po kilku dniach naprawiło się "samo" 😉 więc to chyba jakiś powtarzający się problem techniczny...
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
od dwóch dni tak mam 😞
Nie mam już siły do tego 😞
@Susel_71 Spróbuj w zakładce Powiązane aplikacje usunąć powiązanie z InPost, a następnie powiązać tę aplikację z kontem ponownie.
Teraz dla odmiany przy powiązaniu konta z Allegro wyskakuje komunikat:
i tak w koło....
@Susel_71 Jeśli dzisiaj problem nadal występuje, proszę, żebyś sprawdził czy się pojawia, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.
Nadal wystepuje od kilkugodzin z tym walcze bo chciałem nadać dwie przesyłki i nie jestem w stanie nic zrobić próbowałem przy pomocy Edge Firefox itd ale to nic nie daje a na stronie Inpostu nie ma nawet supportu żeby do nich zadzwonić i dowiedziec sie co jest grane
Właśnie wysłałem
@marpl21 Coś słabo szukasz, bo nr-y masz tu https://inpost.pl/kontakt oraz na samym dole strony głównej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
U mnie niestety nic nie pomaga, nie przerzuca mnie na Allegro, po usunięciu powiązania in post na Allegro nie mam go już w powiązaniach, pomimo dodania konta na nowo w managerze przesyłek