
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy dobrze pamiętam bo robiłem to dość dawno. Allego>moje konto>bezpieczeństwo>powiązane aplikacje. Sprawdź czy masz tam "Allegro InPost Integration". Jeżeli nie to logujesz się na stronie inpostu wchodzisz w zakładkę "Allegro Inpost" i dodajesz swoje konto allegro. Chyba, że od tego czasu coś się pozmieniało...
Pod tym linkiem znajdziesz instrukcję powiązania konta Managera Przesyłek InPost z Allegro. Pamiętaj, by przed przeprowadzeniem integracji wyłączyć blokadę wyskakujących okienek w ustawieniach przeglądarki, ponieważ ta blokada uniemożliwia ukończenie procesu. Właśnie w takim wypadku najczęściej pojawia się komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Edytowano 16.03.2023

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już sobie poradziłem, ale tak, dokładnie taka ścieżka. Pozdrawiam!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tak jak kolega napisał. Najlepiej tam wejść, usunąć konto i dodać je ponownie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie prawda nie pomaga, szlak człowieka trafia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co za **piiip**o. Umiecie dobrze zrobić stronę? Nie da się w prosty sposób powiązać konta. **piiip**ć allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Średnio co 3 miesiące następuje wspomniany problem, czy ktoś z Allegro i/lub inPost panuje nad tym?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nadal jest problem, a odpowiedź przez heldesk w żaden sposób nie pomogła, szlag trafia człowieka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo i zero rozsadnej instrukcji co z tym zrobic ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wszedłem na strone Inpost > wyślij przesyłki > import allegro paczkomaty 24/7 > zarządzanie kontami > akcje > powiąż ponownie i jakoś zadziałało wcześniej miałem ten sam problem co ty .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie po kilku dniach naprawiło się "samo" 😉 więc to chyba jakiś powtarzający się problem techniczny...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
od dwóch dni tak mam 😞
Nie mam już siły do tego 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Susel_71 Spróbuj w zakładce Powiązane aplikacje usunąć powiązanie z InPost, a następnie powiązać tę aplikację z kontem ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz dla odmiany przy powiązaniu konta z Allegro wyskakuje komunikat:
i tak w koło....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Susel_71 Jeśli dzisiaj problem nadal występuje, proszę, żebyś sprawdził czy się pojawia, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal wystepuje od kilkugodzin z tym walcze bo chciałem nadać dwie przesyłki i nie jestem w stanie nic zrobić próbowałem przy pomocy Edge Firefox itd ale to nic nie daje a na stronie Inpostu nie ma nawet supportu żeby do nich zadzwonić i dowiedziec sie co jest grane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie wysłałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@marpl21 Coś słabo szukasz, bo nr-y masz tu https://inpost.pl/kontakt oraz na samym dole strony głównej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie niestety nic nie pomaga, nie przerzuca mnie na Allegro, po usunięciu powiązania in post na Allegro nie mam go już w powiązaniach, pomimo dodania konta na nowo w managerze przesyłek
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »