anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat na InPost: Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro - co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
zondarex
#7 Wielbiciel#

Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!

Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?

oznacz moderatorów
56 ODPOWIEDZI 56
gbetker
#9 Pomysłodawca#

Nie wiem czy dobrze pamiętam bo robiłem to dość dawno. Allego>moje konto>bezpieczeństwo>powiązane aplikacje. Sprawdź czy masz tam "Allegro InPost Integration". Jeżeli nie to logujesz się na stronie inpostu wchodzisz w zakładkę "Allegro Inpost" i dodajesz swoje konto allegro. Chyba, że od tego czasu coś się pozmieniało...

Pod tym linkiem znajdziesz instrukcję powiązania konta Managera Przesyłek InPost z Allegro. Pamiętaj, by przed przeprowadzeniem integracji wyłączyć blokadę wyskakujących okienek w ustawieniach przeglądarki, ponieważ ta blokada uniemożliwia ukończenie procesu. Właśnie w takim wypadku najczęściej pojawia się komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

 

Edytowano 16.03.2023

oznacz moderatorów
zondarex
#7 Wielbiciel#

Już sobie poradziłem, ale tak, dokładnie taka ścieżka. Pozdrawiam!!

oznacz moderatorów
strefakomputerow
#2 Obserwator#

Dokładnie tak jak kolega napisał. Najlepiej tam wejść, usunąć konto i dodać je ponownie.

Screenshot.png

oznacz moderatorów
elzbieta333
#8 Zapaleniec#

nie prawda nie pomaga, szlak człowieka trafia

oznacz moderatorów
jtm1986
#7 Wielbiciel#

Co za **piiip**o. Umiecie dobrze zrobić stronę? Nie da się w prosty sposób powiązać konta. **piiip**ć allegro.

oznacz moderatorów
Tomwpracy
#7 Wielbiciel#

Średnio co 3 miesiące następuje wspomniany problem, czy ktoś z Allegro i/lub inPost panuje nad tym?

oznacz moderatorów
an4a
#7 Wielbiciel#

Niestety nadal jest problem, a odpowiedź przez heldesk w żaden sposób nie pomogła, szlag trafia człowieka

oznacz moderatorów
Colombiana
#1 Nowicjusz#

u mnie to samo i zero rozsadnej instrukcji co z tym zrobic ...

oznacz moderatorów
Bartez0710
#7 Wielbiciel#

wszedłem na strone Inpost > wyślij przesyłki > import allegro paczkomaty 24/7 > zarządzanie kontami > akcje > powiąż ponownie i jakoś zadziałało wcześniej miałem ten sam problem co ty .

oznacz moderatorów
an4a
#7 Wielbiciel#

U mnie po kilku dniach naprawiło się "samo" 😉 więc to chyba jakiś powtarzający się problem techniczny...

oznacz moderatorów
Susel_71
#8 Zapaleniec#

Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

od dwóch dni tak mam 😞 

Nie mam już siły do tego 😞  

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Susel_71 Spróbuj w zakładce Powiązane aplikacje usunąć powiązanie z InPost, a następnie powiązać tę aplikację z kontem ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Susel_71
#8 Zapaleniec#

Teraz dla odmiany przy powiązaniu konta z Allegro wyskakuje komunikat:

"Upsss
Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później."

 i tak w koło.... 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Susel_71 Jeśli dzisiaj problem nadal występuje, proszę, żebyś sprawdził czy się pojawia, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
marpl21
#7 Wielbiciel#

Nadal wystepuje od kilkugodzin z tym walcze bo chciałem nadać dwie przesyłki i nie jestem w stanie nic zrobić próbowałem przy pomocy Edge Firefox itd ale to nic nie daje a na stronie Inpostu nie ma nawet supportu żeby do nich zadzwonić i dowiedziec sie co jest grane

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marpl21 Prześlij nam zgłoszenie ze zrzutem ekranu, na którym widoczny będzie cytowany komunikat, przez formularz. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
marpl21
#7 Wielbiciel#

Właśnie wysłałem

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@marpl21 Coś słabo szukasz, bo nr-y masz tu https://inpost.pl/kontakt oraz na samym dole strony głównej.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_siarka
#8 Zapaleniec#

U mnie niestety nic nie pomaga, nie przerzuca mnie na Allegro, po usunięciu powiązania in post na Allegro nie mam go już w powiązaniach, pomimo dodania konta na nowo w managerze przesyłek 

oznacz moderatorów