Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z kontaktem z kimkolwiek z allegro.
Jeszcze jakiś czas temu w "Pomocy" była zakładka "Kontakt z allegro". Zmieniono na "Jak się skontaktować z allegro". Jest tam oczywiście czat, rozmowa telefoniczna etc., ale wszystko w formie ZDJĘCIA, a nie linków jak poprzednio. Czy te opcje zostały usunięte i po prostu nie ma bezpośredniego kontaktu z kimkolwiek na platformie?
Próbowałem formularzem, ale przy opisaniu sprawy po kliknięciu "Wybierz formę kontaktu" nie mam takiej możliwości - w ogóle!
Co się dzieje?
Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu z allegro to możesz tu na forum opisać problem jak ktoś będzie potrafił to pomoże .Możesz też wywołać moderatorki do odpowiedzi.
@wujstefan tak jak napisał @kolekcjoner608 chętnie pomożemy, więc zachęcam Cię do opisania problemu tutaj, jednak na formularzu kontaktowym jest możliwość skontaktowania się z Doradcami.
Aby to zrobić, opisz proszę swój problem, następnie kliknij "Wybierz formę kontaktu", gdy zaznaczysz kółko przy preferowanej formie kontaktu, będziesz mógł w zalżności od wybranego sposobu, zamówić rozmowę, napisać na msg, whatsappie czy za pomocą wiadomości e-mail.
Jeden z potencjalnych klientów w sposób ciągły, nachalny i mocno nieprzyjemny stara się ode mnie zakupić przedmiot poza allegro. Najpierw wystosował propozycję "zamiany na inny tower", a następnie płatność bezpośrednio po podaniu numeru konta - oczywiście za znacznie niższą kwotę. Mimo mojej bezpośredniej, jasnej odmowy nadal stara się wywierać presję w celu dokonania takiego zakupu. Raz - że to niezmiernie zwyczajnie męczące, a dwa - trochę nie po drodze z ogólnie panującymi zasadami.
Czy mogę zapytać, gdzie panel przez Ciebie wyświetlany jest dostępny? Jak wspominałem, nie jestem w stanie go znawigować, podpowiedzi i samouczki youtube'owe (również oficjalne) odnoszą się do niedziałających / błędnych hiperłącz.
@wujstefan podaj proszę login osoby, która wysyła do Ciebie takie prośby.
Oczywiście, już pokazuję trzeba wejść tutaj, następnie wybrać temat w tym przypadku byłoby to: sprzedaję > Zasady i regulamin > Otrzymałem propozycję sprzedaży poza Allegro. W polu tekstowym trzeba opisać sprawę i następnie kliknąć "wybierz sposób kontaktu".
Sprawdziłam to i teraz rozumiem na czym polega problem, ponieważ wybierająć tę ścieżkę można zgłosić tylko ofertę, która narusza zasady, a nie działania kupującego. Dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę.
Podaj proszę login tej osoby, zgłoszę ją, zwrócę również uwagę, że w tym wypadku powinna być także dostępna możliość zgłoszenia wiadomości od kupującego, a nie tylko oferty.
Login tej osoby to az1978 - mogę oczywiście również udostępnić zapis całej rozmowy.
Dziękuję za pomoc. Dokładnie o to mi chodziło. Jak zerknąłem w inne wątki pomocy, panel komunikacyjny faktycznie jest na miejscu.
@wujstefan bardzo dziękuję! Jeśli to nie problem to bardzo proszę o przesłanie zrzutów ekranu z wiadomościami od tej osoby na adres spolecznosc@allegro.pl przekażę zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.
Dziękuję bardzo - wysłałem mailem zrzuty ekranu z konwersacji.
@wujstefan dziękuję! Potwierdzam, że e-mail doszedł i już przekazuję wiadomość do odpowiedniego działu 🙂
@wujstefan wracam z potwierdzeniem, żę kupujący otrzymał ostrzeżenie. Dziękuję za Twoje zgłoszenie!
Dziękuję - zauważyłem że coś takiego miało miejsce, bo przed momentem wspomniany użytkownik zbeształ mnie tą samą drogą.
Trochę za bardzo się takimi rzeczami przejmuję. Ale chcę być w porządku, i oczekuję że inni wobec mnie również będą. Bardzo dziękuję za pomoc. Może będę już miał spokój.