anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z klientem

Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec#

Proszę o wyjaśnienie pewnego tematu. Po zakupie klient powinien podać parametry zamówienia, oczywiście nie wszyscy czytają opis oferty do końca i nie podają tych informacji, więc wysyłam sms o uzupełnienie informacji, jednostki wybitnie odporne nie odpowiadają i tu pojawia się problem, termin wysyłki mija, klient nie reaguje, nagle sobie przypomina że coś kupił i sprawa kończy się zwrotem i oceną xyz nie poleca zakupów u ciebie. Ocena nie jest adekwatna do sytuacji, bo to klient nie dopełnił obowiązków i na dodatek to jam go prosić o zmianę oceny. Jak to rozwiązać.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

gdvorek
Moderator
Moderator

@Graf-Tech-RIMS na początku warto się zastanowić czy takie pogardliwe nastawienie i obrażanie innych jest słuszne? 

A co do oceny to możemy ją usunąć w konkretnych sytuacjach, a ta opisana przez Ciebie nią nie jest. Klient ma prawo do swojej subiektywnej opinii.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec#

kolego moderatorze, nie jestem czopkiem.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Graf-Tech-RIMS Nie bardzo rozumiem o jakie parametry Ci chodzi > dane do wysyłki podaje klient w tracie finalizacji zakupu > Allegro przesyła je do Ciebie mailem po płatności za zamówienie > jak nie dostaniesz, to znaczy, że klient nie opłacił.

oznacz moderatorów

Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec#

Po zakupie klient powinien podać np rozmiar koła numer wzoru i kolor, jeśli tego nie podaje to na jakiej podstawie mam wykonać zlecenie.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#16 Inspirator#

@Graf-Tech-RIMS Ale numerów telefonów w komentarzach od klientów to już nie musiałeś podawać.

oznacz moderatorów