Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie pewnego tematu. Po zakupie klient powinien podać parametry zamówienia, oczywiście nie wszyscy czytają opis oferty do końca i nie podają tych informacji, więc wysyłam sms o uzupełnienie informacji, jednostki wybitnie odporne nie odpowiadają i tu pojawia się problem, termin wysyłki mija, klient nie reaguje, nagle sobie przypomina że coś kupił i sprawa kończy się zwrotem i oceną xyz nie poleca zakupów u ciebie. Ocena nie jest adekwatna do sytuacji, bo to klient nie dopełnił obowiązków i na dodatek to jam go prosić o zmianę oceny. Jak to rozwiązać.
@Graf-Tech-RIMS na początku warto się zastanowić czy takie pogardliwe nastawienie i obrażanie innych jest słuszne?
A co do oceny to możemy ją usunąć w konkretnych sytuacjach, a ta opisana przez Ciebie nią nie jest. Klient ma prawo do swojej subiektywnej opinii.
kolego moderatorze, nie jestem czopkiem.
@Graf-Tech-RIMS Nie bardzo rozumiem o jakie parametry Ci chodzi > dane do wysyłki podaje klient w tracie finalizacji zakupu > Allegro przesyła je do Ciebie mailem po płatności za zamówienie > jak nie dostaniesz, to znaczy, że klient nie opłacił.
Po zakupie klient powinien podać np rozmiar koła numer wzoru i kolor, jeśli tego nie podaje to na jakiej podstawie mam wykonać zlecenie.
@Graf-Tech-RIMS Ale numerów telefonów w komentarzach od klientów to już nie musiałeś podawać.