anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto bankowe - niepoprawne?

ElbudDevelopment
#8 Zapaleniec#

Dzień Dobry

Dostałem informację:

"Bank zwrócił zleconą przez Ciebie wypłatę. Upewnij się, że dane konta do wypłat są aktualne. Do tego czasu wypłaty będą wstrzymane."

Gdzie mogę szukać przyczyny takiej sytuacji? Konto bankowe w serwisie Allegro jest poprawne i potwierdzone przelewem weryfikacyjnym. W poprzednim miesiącu przekazanie wpłaty odbyło się bez problemów.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

rafalstra
#2 Obserwator#

Dzień dobry, konto bankowe powinno mieć dokładnie takie same dane, jak konto na Allegro. Jeżeli np. imię i nazwisko są inne może być problem z wypłatą.

oznacz moderatorów

ElbudDevelopment
#8 Zapaleniec#

Dane są właściwe, jak pisałem już jedna wpłata do serwisu przyszła i nie było problemów. Może ktoś z administracji mógłby się wypowiedzieć co dokładnie "muszę" poprawić

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dane konta Allegro i konta bankowego muszą być takie same, ten sam właściciel.

oznacz moderatorów

ElbudDevelopment
#8 Zapaleniec#

Dane są właściwe, jak pisałem już jedna wpłata do serwisu przyszła i nie było problemów. Może ktoś z administracji mógłby się wypowiedzieć co dokładnie "muszę" poprawić? Może jakaś kropka, myślnik???

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElbudDevelopment Skonsultuję Twoją sytuację z zespołem i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElbudDevelopment Czy Twój rachunek do wypłat PL4612***4240 jest aktualny?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ElbudDevelopment
#8 Zapaleniec#

Tak, to poprawne cyfry rachunku bankowego

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElbudDevelopment dziękuję, w takim razie działam dalej w Twojej sprawie. Jak tylko dostanę nowe informacje, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElbudDevelopment Wypłaty są już aktywne, więc sprawdź proszę, czy wszystko działa prawidłowo. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ElbudDevelopment
#8 Zapaleniec#

Na razie będę wypłacał gdyż zmieniło się ze 100% do 34% konfiguracja sprzedaży, muszę od nowa przesyłać dokumenty i ponownie robić przelew weryfikacyjny?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElbudDevelopment Zmieniałeś jakiekolwiek dane dotyczące tego konta? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ElbudDevelopment
#8 Zapaleniec#

Nie, nic nie zmieniałem

Jakieś 30 dni temu stronę "o mnie" redagowałem

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElbudDevelopment W takim razie nie powinno być takiej konieczności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Banki przy przelewach sprawdzają tylko nr konta, reszta danych może być zmyślona. Najlepiej zapytaj w swoim banku o powód odbicia przelewu, tam najszybciej uzyskasz informację.

 

oznacz moderatorów