anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto Firma a Revolut - Problem

MultiDrop365
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich serdecznie, przy aktywacji konta firmowego abym mógł rozpocząć sprzedaż wysłałem przelew z konta Revolut Businnes, nie wiem jak ale automatycznie po pozytywnej weryfikacji przelewu konto w 100% zaczęło być aktywne i automatycznie ustawiły mi się wpłaty przez PayU i Przelewy24 , problem polega na tym iż teraz z Revoluta mogę aktywować tylko PayU a na przelewy24 otrzymałem pieniądze od klienta a nie mogę nawet tego aktywować, Proszę o pomoc i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Musisz tę samą procedurę powtórzyć z przelewy 24, lub zmienić konto do wypłat na inne ale wówczas aktywujesz zarówno przez payU i przelewy24

oznacz moderatorów

MultiDrop365
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem TATLOK ale w jaki sposób, jak od payu faktycznie dostaję taką możliwość ale dalej jest napisane że nie mogę revolutem aktywować przelewów24 ,

"

Czekamy na Twój przelew (1,01 zł). Jeśli jesteś właścicielem poniższego rachunku, a nie zrobiłeś przelewu, przejdź do banku  lub pobierz dane do przelewu .

Jeśli chcesz korzystać dodatkowo z Usługi Przelewy24 musisz posiadać rachunek bankowy prowadzony przez bank w Polsce."

A niestety otwarcie rachunku w Polsce na Spółkę LTD w UK wiąże się z Apostille i innymi co generuje sporo kosztów.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@MultiDrop365 Jeśli przelewy24 nie przyjmą Twojej aktywacji  revolutem i nie masz konta w Polsce to chyba klops. Proś i pytaj Allegro o pomoc. Może poproś ich o wyłączenie opcji przelewy24 - kiedyś to nie było obowiązkowe, a dobrowolne i wystarczało PayU, - wówczas wpłacone pieniądze zwracasz klientowi (zamówienie zwrot wpłaty) i schodzą z salda P24 i prosisz ich o natychmiastowe wyłączenie Przelewy24.

Może zaproponują Ci jakieś inne rozwiązania

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Żeby aktywować Przelewy 24 musisz mieć aktywne PayU i masz więc teraz tak: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wlaczyc-usluge-przelewy2...

oznacz moderatorów

MultiDrop365
#9 Pomysłodawca#

lew433 , czy jesteś pewny że to zadziała też na revolut z UK ? Pozdrawiam Serdecznie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiem niestety, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MultiDrop365 Zgodnie z informacją mailową, którą od nas otrzymałeś, kwestia weryfikacji wypłat na Twoim koncie jest w trakcie wyjaśniania. Nasz pracownik na pewno wróci do Ciebie z informacjami dotyczącymi dalszych kroków, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

MultiDrop365
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_   Witam, czy wiadomo ile czasu jeszcze to potrwa? 🙂

Pozdrawiam Serdecznie

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MultiDrop365, gdy tylko będziemy coś wiedzieć, wrócimy do Ciebie z informacją mejlową. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów