Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich serdecznie, przy aktywacji konta firmowego abym mógł rozpocząć sprzedaż wysłałem przelew z konta Revolut Businnes, nie wiem jak ale automatycznie po pozytywnej weryfikacji przelewu konto w 100% zaczęło być aktywne i automatycznie ustawiły mi się wpłaty przez PayU i Przelewy24 , problem polega na tym iż teraz z Revoluta mogę aktywować tylko PayU a na przelewy24 otrzymałem pieniądze od klienta a nie mogę nawet tego aktywować, Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Musisz tę samą procedurę powtórzyć z przelewy 24, lub zmienić konto do wypłat na inne ale wówczas aktywujesz zarówno przez payU i przelewy24
Rozumiem TATLOK ale w jaki sposób, jak od payu faktycznie dostaję taką możliwość ale dalej jest napisane że nie mogę revolutem aktywować przelewów24 ,
"
Czekamy na Twój przelew (1,01 zł). Jeśli jesteś właścicielem poniższego rachunku, a nie zrobiłeś przelewu, przejdź do banku lub pobierz dane do przelewu .
Jeśli chcesz korzystać dodatkowo z Usługi Przelewy24 musisz posiadać rachunek bankowy prowadzony przez bank w Polsce."
A niestety otwarcie rachunku w Polsce na Spółkę LTD w UK wiąże się z Apostille i innymi co generuje sporo kosztów.
@MultiDrop365 Jeśli przelewy24 nie przyjmą Twojej aktywacji revolutem i nie masz konta w Polsce to chyba klops. Proś i pytaj Allegro o pomoc. Może poproś ich o wyłączenie opcji przelewy24 - kiedyś to nie było obowiązkowe, a dobrowolne i wystarczało PayU, - wówczas wpłacone pieniądze zwracasz klientowi (zamówienie zwrot wpłaty) i schodzą z salda P24 i prosisz ich o natychmiastowe wyłączenie Przelewy24.
Może zaproponują Ci jakieś inne rozwiązania
Żeby aktywować Przelewy 24 musisz mieć aktywne PayU i masz więc teraz tak: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wlaczyc-usluge-przelewy2...
lew433 , czy jesteś pewny że to zadziała też na revolut z UK ? Pozdrawiam Serdecznie
Nie wiem niestety, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MultiDrop365 Zgodnie z informacją mailową, którą od nas otrzymałeś, kwestia weryfikacji wypłat na Twoim koncie jest w trakcie wyjaśniania. Nasz pracownik na pewno wróci do Ciebie z informacjami dotyczącymi dalszych kroków, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość.
@_HolaOla_ Witam, czy wiadomo ile czasu jeszcze to potrwa? 🙂
Pozdrawiam Serdecznie
@MultiDrop365, gdy tylko będziemy coś wiedzieć, wrócimy do Ciebie z informacją mejlową. 🙂