Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 3 miesięcy staramy się, aby nasze konto sprzedażowe zostało zatwierdzone przez Allegro, ale nasze konto bankowe jest zawsze odrzucane. Jesteśmy holenderską firmą i dostarczamy całą dokumentację wymaganą przez Allegro. A jednak wciąż się odmawia, bez wyjaśnienia dlaczego. Kontakt z Allegro jest niemożliwy.
Czy jest więcej osób, które mają z tym doświadczenie? Czy ktoś ma rozwiązanie?
Dzięki za odpowiedzi!
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@ChromeBurnerBV Please wait for an answer from Allegro for your last email in the mail number 21216754. Our employee will inform you what documents you have to send to us.
Hi Ola, thank you for your quick reply but I have been e-mailing with your support for 3 months already and every time it's the same. They say "upload this, it will be okay". We upload it, wait for a week, and it gets rejected again. I ask why it was rejected, they say "upload this, it will be okay".
No progress, it feels very useless...
Welcome to allegro - here is nothing normal.
@ChromeBurnerBV I will try to do my best to help you, but right now please wait.
@ChromeBurnerBV You received an email (correspondence numer 21216754) from us on Saturday, please answer it and let me know. I will try to help.