Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześc, potrzebuje pomocy, założyłam drugie konto i jest ono powiązane. Za chiny ludowe nie wiem jak w nie wejść nie widze gdzie mam się zweryfikować...Dlaczego skoro NIP ten sam to nie może konto powiązane bazować na głównym.
Między kontami przełączysz się w zakładkach:
Dziekuję, faktycznie się przełącza ale jak mam wejsc na to konto aby zweryfikować ?po loginie nie mogę się zalogować
Powiązane czyli masz abonament,
Niestety nie mam nie mogę dodac nic do powiązanego bo jest napisane ze nie zweryfikowane i nie posiadam wybranego planu.
@BCGEnterprise Jeśli nie możesz się zalogować, napisz do nas w tej sprawie przez formularz.
Sprawa poniekąd rozwiązana z tym , że tym razem nie przyszedł link do ponownej aktywacji konta.
Przeszukałam wszystkie foldery.