Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Tytułem wstępu wkleję treść e-maila jaki otrzymałem z Allegro po zawieszeniu konta: "
| ||
|
I nikt tu nie odpowie, nikt nie pomoże, musisz się zastosować do zaleceń, oni mają "bzika" na punkcie elektroniki.
Dziękuję Ci za błyskawiczną odpowiedź ale zrobiłem wszystko czego chcieli (wysłałem zdjęcie rzeczonego komputera wraz ze zdjęciem mojego DOWODU OSOBISTEGO) a teraz mam konto nie zawieszone ale zablokowane. To jakaś parodia. Konto jest od czterech lat a gdy wreszcie coś zdecydowałem się sprzedać to ... taka historia. Ręce opadają. Przepraszam za wylewanie żali, może masz jakiś pomysł gdzie, w jaki sposób się zwrócić by przynajmniej otrzymać jakąś odpowiedź.
Wiem ale tu nic nikt z tym nie zrobi, moderacja ma zakazane tylko mail z działem bezpieki, kiedy jak i czy odblokują...?
@Client:92855941 @Niestety ale jedyne co możesz zrobić to poczekać na odpowiedź.
Dziękuję za pomoc. Cóż będę czekał, mam tylko nadzieję że kupujący będzie cierpliwy. Pozdrawiam serdecznie.
ale tylko wystawiłes czy zdążyłeś sprzedać?
Całość problemu zaczęła się w momencie gdy znalazla się osoba która kupiła komputer. Do tego czasu gdy ja kupowałem różne rzeczy na allegro nikt nie blokował mi konta. Dziwne? 😞
Ale skoro już się sprzedał to nie opóźniaj wysylki
bo ci nigdy nie odblokują
Czyli radzisz mi wysłać? Próbowałem zamówić AllegroInPost (za który kupujący zsplacil) ale z uwagi na zablokowane konto nie mam takiej możliwości. Więc mam zamówić prywatnie przesyłkę? A jeśli kupujący odbierze towar a następnie zglosi że go nie otrzymal i bed ie miał i pieniądze i komputer a ja figę z makiem? Jestem noże nadmiernie ostrożny ale moja Panią nadmiar zaufania kosztował ponad 6 tys. Stąd moje pytanie, radzisz wysyłać?
Przecież jak nie wyślesz to ci nie odblokuja
Obi będą czekać aż towar dojdzie
jak będziesz miał reklamację to ja będziesz rozpatrywał w odrębnym trybie i jak jej nie uznasz to gość dostanie zwrot z protecta a ciebie może tym nie obciaza
nie sprzedawaj tu żadnej elektroniki
Źle zamawiałeś jak to był Allegro inpost to musisz połaczyć konto Allegro z menedżerem przesyłek inpost. Bez umowy tylko tak to nadasz. Chyba, ze wyślesz w normalnej cenie przez inpost szybkie nadania lub jakąś epaczkę.
Najlepsza jest opcja 1, sami Ci etykietę wypełnią, sami dodają numer paczki do systemu i nie przysolą podwójnej opłaty za wysyłkę co przy innych sposobach się zdarza.
Chyba, że metoda nazywała się po prostu inpost bez Allegro to nadajesz we własnym zakresie.
@Client:92855941 poprosiłam o pilne zajęcie się Twoją sprawą, odpowiedź otrzymasz w zgłoszeniu o numerze 48779751. Rozumiem, że zależy Tobie na czasie, ale proszę nie powielaj wiadomości, ponieważ nie przyśpieszy to rozwiązania Twojego zgłoszenia.
Pani Sandro
Proszę wybaczyć neoficie ale... zgłoszenia mam szukać...? Na moim profilu w Allegro? Czy w mojej poczcie?
@Client:92855941 Jest to numer Twojego mailowego zgłoszenia (nie będzie on widoczny na twoim koncie Allegro) - otrzymasz od nas mail z odpowiedzią na Twoją wiadomość. Będzie on miał tytuł "odpowiedź na zgłoszenie nr 48779751". 😊
Mam taka sama sytuacje, 13 stycznia sprzedawałem komputer, sprzedający kupił opłacił a oni mi konto zablokowali informując że ze względów bezpieczeństwa. konto mam od 2005 roku a oni mi konto blokują. po sprzedaży i wpłaconej kasie przez kupującego. paczkę musiałem wysłać na swój rachunek za to nikt mi nie zwróci. Kontakt z działem bezpieczeństwa zerowy. bo wysłanie odpowiedzi z automatu , że przyjęli zgłoszenie nie można nazwać kontaktem.
Ty się módl, aby nie zwrocili kasy kupującemu, bo ktoś z Allegrowego RSHA postanowił oddać środki kupującemu (uznając, że oszukałeś nabywcę).