Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy sprawdzić, czy wszystko jest w porządku i potwierdzić Twoje dane. Co to dla Ciebie oznacza Usunęliśmy wszystkie Twoje oferty i anulowaliśmy oferty kupna, które klienci złożyli w licytacjach. Dlaczego zawiesiliśmy Twoje konto Chcemy sprawdzić, czy nie padłeś ofiarą oszustwa. Dla bezpieczeństwa Twojego i kupujących, musimy potwierdzić, że wszystko jest w porządku. Jeśli tak, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto. Dlaczego sprawdzamy, czy sprzedaż jest bezpieczna Na wielu portalach można znaleźć ogłoszenia, w których ktoś oferuje wynagrodzenie za to, że wystawisz jego przedmiot na sprzedaż. Takie ogłoszenia mogą opierać się na pozornie rzetelnej umowie, ale także mieć formę prośby o przysługę. Współpraca tego typu jest bardzo ryzykowna. Więcej informacji o ryzyku związanym z pośrednictwem w sprzedaży znajdziesz w tym artykule. Odpowiedzialność finansową względem kupującego ponosi właściciel konta, który wystawił ofertę sprzedaży na Allegro – nawet jeśli było to na czyjąś prośbę lub zlecenie. W takim wypadku również osoba, która wystawiła dany przedmiot na swoim koncie, będzie musiała złożyć wyjaśnienia, jeżeli na przykład kupujący zdecyduje się zgłosić sprawę na policję. Jeśli taka sytuacja Cię dotyczy, prosimy, przekaż nam wszystkie informacje na ten temat. Dzięki temu szybciej rozwiążemy sprawę i będziemy mogli skuteczniej przeciwdziałać próbom oszustwa na Allegro. Co możesz zrobić Jeśli posiadasz przedmioty, które wystawiasz na Allegro, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto. W takiej sytuacji prześlij nam zdjęcia przedmiotów, które oferujesz – obok przedmiotów umieść swój dokument tożsamości. Jak przygotować zdjęcia Na dokumencie muszą być widoczne:
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Nie przerabiaj samych zdjęć. Zapisz je w dużej rozdzielczości.
Prosimy, prześlij załączniki zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej sprawdzimy, czy wszystko jest w porządku. Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy Cię o nie w kolejnych wiadomościach. Gdy zakończymy weryfikację, usuniemy Twoje zdjęcia z naszego systemu. Jak się z nami skontaktować Aby przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego. Nie możemy przeprowadzić weryfikacji telefonicznie lub na czacie. Podstawy regulaminowe Regulamin Allegro: załącznik 7a art .2.2 załącznik 7b art.3.2 art.2.12 Działania na Twoim koncie podjęliśmy na podstawie zgłoszenia pochodzącego z naszych automatycznych systemów sprawdzających. Dotyczą one wszystkich rynków. Jeśli chcesz się odwołać od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić. Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze. -- Pozdrawiamy, Zespół Allegro" Koniec cytatu. Przepraszam za tak długi wklejony tekst ale chciałem by coś umknęło. Tę wiadomość otrzymałem 13.05.2025 około godziny 12-tej. Poprzez formularz kontaktowy ze strony Allegro wysłałem zdjęcie komputera wraz z moim dowodem osobistym dokładnie tak, jak zostało to opisane w przytoczonym powyżej e-mailu ale ... głucha cisza. Od tamtej pory próbuję (niestety bezskutecznie) dowiedzieć się dlaczego konkretnie zawieszono moje konto ale ... Głucha cisza. Zero informacji na e-mailu, pomimo zamówienia w dniu dzisiejszym dwóch rozmów telefonicznych również żadnych prób połączenia. Nadmieniam, że wszystko rozgrywa się w sytuacji gdzie wystawiłem na sprzedaż komputer, zgłosił się chętny do zakupu, opłacił zakup wraz z kurierem i ... nie mam możliwości wysłania komputera. Dlaczego nikt nie odpowiada, to żenujące. Proszę kogoś kto zna się na tym wszystkim lepiej o jakąś pomoc bo mi już ręce opadają. Jestem człowiekiem starej daty i stracenie twarzy u kupującego jest dla mnie nie do zaakceptowania. |