anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto zostało zawieszone

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Dzień Dobry dostałem dzisiaj maila z tytułem : 

Witam allegro czasowo zablokowało mi konto firmowe które nam od kilku dni. Dostałem takiego maila 

Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.

Co to dla Ciebie oznacza

Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2.).

Co należy zrobić

Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:

  • zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,
  • kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
  • zdjęcie Twojej twarzy (selfie), na którym widać także Twój dokument tożsamości.

Jak przygotować zdjęcia

Na dokumencie muszą być widoczne:

  • imię i nazwisko,
  • data urodzenia i ważności dokumentu,
  • zdjęcie,
  • narożniki dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.

Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.

Dlaczego o to prosimy

Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.

Jak się z nami skontaktować

Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.

 

Oczywiście po sfinalizowaniu sprzedaży i po przekazaniu rzeczy kupującemu. W  skinach do gry CSGO przy próbie wypłaty nagle moje konto zostało zawieszone... I proszą mnie o potwierdzenie czy aby na pewno jest to mój towar który właśnie został wysłany do osoby która go zakupiła. CO mam zrobić w takim przypadku oczywiście wszystkie historie wymiany jak i screeeny są aktualne...

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kristoffffffff Cześć. 🙂 Sprawę blokady konta wyjaśnisz wyłącznie mejlowo, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź w korespondencji numer 31906372.  

oznacz moderatorów

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Dobrze wiedzieć 😄 Wysłałem oczywiście wszystko co ode mnie wymagali natomiast nie będę miał teraz problemu jeżeli przekazałem dane przedmiotu juz osobie która je zakupiła ? Oczywiscie posiadam wszystkie screeny rozmowy/historii.

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kristoffffffff To dobrze, że zrealizowałeś zamówienie. Możesz ten fakt podkreślić również w korespondencji mejlowej. 🙂 

oznacz moderatorów

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Myślę że wystarczająco potwierdziłem i na dodatek dodałem dwa screeny wraz z moim dowodem juz dla pewności. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kristoffffffff W takim razie poczekaj proszę na weryfikację sprawy przez Dział Bezpieczeństwa. 🙂 

oznacz moderatorów