Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry dostałem dzisiaj maila z tytułem :
Witam allegro czasowo zablokowało mi konto firmowe które nam od kilku dni. Dostałem takiego maila
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2.).
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Jak się z nami skontaktować
Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.
Oczywiście po sfinalizowaniu sprzedaży i po przekazaniu rzeczy kupującemu. W skinach do gry CSGO przy próbie wypłaty nagle moje konto zostało zawieszone... I proszą mnie o potwierdzenie czy aby na pewno jest to mój towar który właśnie został wysłany do osoby która go zakupiła. CO mam zrobić w takim przypadku oczywiście wszystkie historie wymiany jak i screeeny są aktualne...
@Kristoffffffff Cześć. 🙂 Sprawę blokady konta wyjaśnisz wyłącznie mejlowo, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź w korespondencji numer 31906372.
Dobrze wiedzieć 😄 Wysłałem oczywiście wszystko co ode mnie wymagali natomiast nie będę miał teraz problemu jeżeli przekazałem dane przedmiotu juz osobie która je zakupiła ? Oczywiscie posiadam wszystkie screeny rozmowy/historii.
@Kristoffffffff To dobrze, że zrealizowałeś zamówienie. Możesz ten fakt podkreślić również w korespondencji mejlowej. 🙂
Myślę że wystarczająco potwierdziłem i na dodatek dodałem dwa screeny wraz z moim dowodem juz dla pewności.
@Kristoffffffff W takim razie poczekaj proszę na weryfikację sprawy przez Dział Bezpieczeństwa. 🙂