Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W maju mialam zakup od klienta (podejrzewalam konkurencję), ktory był nie zadowolony z zamówienia. Niby źle zapakowane, spóźnione, brudne, krzywe i jeszcze ja bezczelna sprzedająca. Teraz mam znowu zakup od tego klienta. Napisalam mu wiadomość czy zmieniła zdanie, ale narazie nic...
Co radzicie?
@ciuszkoweloveb Trzeba było już po pierwszym komentarzu wrzucić na listę MNK i miałabyś z nią spokój.
Gdybym wiedziala o tym wczesniej .teraz niestety musze wybrnąć. Gdzie znajdę tą listę
@ciuszkoweloveb Zakładkę "Moi nieaktywni kupujący" znajdziesz tutaj.
@ciuszkoweloveb A Ty kupowałaś od konkurencji że Ci tak robią? Wiesz że może kupić z innego konta!
@ciuszkoweloveb Na to, że kupi z innego konta to nie masz wpływu > ale za każdym razem na MNK > może się znudzi☹️
Ale teraz musze zrealizowac zamowienie?
Możesz zwrócić środki ale możliwe ze będzie komentarz, niestety.
to byla paczka pobraniowa
To jeszcze gorzej, bo może nie odebrać!
No wlasnie.
@ciuszkoweloveb musisz to wyważyć , kolejny negatyw pogrzebie Ci sprzedaż , stracisz smarta , trudno dociec co zamierza klient , może w poprzedniej transakcji zależało mu na dostawie do poniedziałku . Przyłóż się , wykonaj transakcję najlepiej jak możesz i z zaciśniętymi kciukami czekaj efekt .
Teraz dzwonie, ale albo klient mnie nie slyszy, albo nie odbiera. Dziwny zbieg okolicznosci...
Wcześnie nie każdy już działa.
Telefon zostal odebrany, jak zaczekam pytac o zamowienie, klient mnie nagle nie slyszal. Teraz nie odbiera..
@ciuszkoweloveb ewidentnie chce Ci ponownie do...ć. Jesteś w potrzasku , nie wyślesz ... wiadomo czym się skończy , wyślesz - nie odbierze z takim samym skutkiem , ale jest cień nadziei , że gdzieś popełni błąd i ALLEGRO usunie Ci te oceny .
Kiedy mogloby usunać? Tzn. Kiedy mogloby uznac, ze nie jestem winna?
@ciuszkoweloveb znalazłem taki zapis ,,
W takiej sytuacji odezwij się do nas
Dziekuję