anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KOSZT WYSYŁKI - Jakoś sprzedaży -2 / 170 ?

Ewryfink
#2 Obserwator#

Witam. Mam pewien problem. Zacząłem sprzedaż jakiś miesiąc temu, wysyłam paczki w tym samym dniu, dodaje numeru przesyłek do godziny. Posiadam Smart-a, każdą możliwą opcje wysyłki, wszystko super pięknie. Klientka kupuje towar i wybiera opcje Allegro paczkomat 8.99zł ! Kwota oczywiście narzucona z góry, nie mam żadnego na nią wpływu, dodam że posiadam również wysyłki za 4.99zł no ale klient wybrał paczkomat. Dziś dostaje ocenę 5* jakość sprzedaży 5* zgodność z opisem i 3* koszt wysyłki?! Po tych 3* Zadowolenie kupujących: spadło do 4,897 oraz pkt. -2 / 170 Wymaga poprawy 92% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. Warto poprawić ten wynik. ??? Czy da radę coś z tym zrobić? Przecież tu nie ma nawet kropli mojej winy? Dosyć że kwoty są ustalane z góry to jeszcze klient ma multum możliwości wyboru, wybiera to co mu pasuje a mnie karci!? Trochę to nie fair...

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@Ewryfink Niestety to są "uroki" allegro. Musisz przyjąć na klatę. Allegro nie usunie - wychodzi z założenia, że nie ma wymogu aby komentarz/gwiazdki odzwierciedlały prawdę. Mają być subiektywne. Tutaj poczytaj sobie o komentarzowych "odpałach" kupujących :

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/koszmarne-komentarze-raz-jeszcze/m-p/11331...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Ewryfink
#2 Obserwator#

Tak wiem, czytałem. Tylko że przez te całe piękne 3* nagle od wczoraj nie mam żadnej sprzedaży!? Wszystko szło ładnie do góry a tu nagle takie akcje... Wziąłbym to na klate gdyby chociaż trochę było mojej winy, heh... 

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Z tym nic nie zrobisz. Ale możesz poprawić warunki reklamacji na swoich aukcjach. 2 lata rękojmi powinno być dla konsumenta przy towarze nowym. Wg mnie oczywiście.

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Ewryfink @exoryna  towar nowy = 2 rękojmi, używany = rok. Konsument - konsument można wyłączyć rękojmię.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Ewryfink
#2 Obserwator#

Chyba że poprosić o usunięcie tego komentarza? Ogólnie mi go szkoda no bo klientka  "poleca u mnie zakupy" Ale z drugiej strony chyba mieć lepiej ogólnie wyższą ocenę, co myślicie? 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Ewryfink  Można poprosić klienta o usunięcie opinii ale trzeba się z tym liczyć że niekiedy klient usuwa i może wystawić inną niekoniecznie lepszą. Sam raz tak miałem jak ty napisał mi po 3* poprosiłem o usunięcie to owszem usunął ale wystawił od razu negatywa. Spróbuj do niego napisać niech wyjaśni dlaczego zaniżył te noty może zrozumie i poprawi te noty.

oznacz moderatorów