Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kolejny raz spotykam się że coś skradziono przez przewoźnika DPD z paczki dla klienta tylko teraz wartość jest znacznie wyższa. Na poprzednie reklamację nie dostałem żadnej odpowiedzi od nich ale teraz tego nie odpuszczę Proszę o pomoc ze strony administracji ponieważ ja z dpd nie mam umowy tylko ALLEGRO chciałbym tą sprawę załatwić szybko ponieważ klient który otrzymał przesyłkę też jest zdenerwowany na przewoźnika ponieważ to nie pierwszy raz taka sytuacja. Nie wiem dlaczego korzystacie z takich przewoźników którzy nadmiernie łamią prawo!
składaj reklamację do allegro, że ich usługa jest wadliwa i niezgodna z umową
@malmik_hurt sprawdź czy to nie przypadkiem nie ten sam rejon, jak kurier ma lepkie ręce prędzej niż później wpadnie, zgłoś na policję kradzież, ostatnio
https://policja.pl/pol/aktualnosci/241216,Ukradl-przesylki-ktore-mial-dostarczac.html
https://opole.tvp.pl/85190770/kurier-oszust-zatrzymany-regularnie-kradl-paczki
@kostas11 tak się składa, że @malmik_hurt z miasta Łodzi pochodzi😉, więc do trzech razy sztuka😁
@malmik_hurt Reklamację możesz wysłać przez nasz formularz, który znajdziesz w zakładce Zamówione przesyłki – wybierz konkretne zamówienie, które chcesz zareklamować, wejdź w szczegóły zamówienia i kliknij [reklamuj dostawę].
@nat_not no to reklamujemy😁