Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przyszłam pod paczkomat i otwierając skrzynkę już ktoś wyjął moja przesyłkę. Proszę o pomoc w tej sprawie jak mogę to zgłosić i gdzie?
@Client:44354779 najprościej było zadzwonić do inpostu od razu z pod paczkomatu. Być może nikt nie wyjął lecz kurier jej nie włożył. Oni pracuja w dużym pospiechu. Zdaje sie że paczkomaty mają monitoring wiec chyba najprościej będzie zadzwonić to Inpostu i poprosic o sprawdzenie monitoringu z danego dnia z danego paczkomatu. Jeśli nie to reklamacja u przewożnika lecz tą chyba bedzie musial napisac sprzedawca jako nadawca paczki.
Możesz sprawdzic też w śledzeniu czy paczka ma status : doręczony czy też jest przyjęta w oddziale inpostu. Może to coś pomoże. Powodzenia
@Client:44354779 Nie było paczki w skrytce?
Złóż pisemną reklamację sprzedawcy, to on odpowiada przed Tobą za zaginiecie przesyłki w transporcie. Nie doszło do wydania rzeczy, a jego odpowiedzialność kończy się dopiero w momencie wydania. Domagaj się ponownej wysyłki na jego koszt lub niezwłocznego zwrotu całej wpłaty. Ewentualną reklamację u przewoźnika składa on, nie Ty. Nie musisz czekać na rozpatrzenie tej reklamacji. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa pomoże Ci tam pracownik Allegro.
@xyz96 czy to co napisałeś dotyczy wszystkich sprzedawców ? również tych, którzy są konsumentami ?
@Klaudiusz1983 Nie, to dotyczy tylko przypadku, gdy kupujący jest konsumentem (czyli kupił od firmy).
No ale jak widać, niektórzy chyba mają szklane kule😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:44354779, czy możesz powiedzieć, o jakie zamówienie chodzi? Potrzebowałabym jego numeru. 🙂