Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dlaczego nie widzę w dyskusji pierwszej wiadomości od kupującego? A może i kilku? A może Allegro rozpoczęło dyskusję za klienta?
Czy ktoś miał jeszcze błąd Allegro nie informujący o pojawieniu się nowej dyskusji czy w związku z innymi powiadomieniami? Wielokrotne logowanie w serwisie, bardzo częste wizyty i brak powiadomień pod ikonką dzwoneczka.
Problem zgłoszony, rozwiązany połowicznie bo powiadomienia się pojawiły, aczkolwiek w dyskusji brakuje tak jakby początku. Statystyki w Jakości Sprzedaży w dół, a załatwić coś z konsultantem z Allegro dramat.
@indesigno Skoro jest dyskusja to musi być temat, czego dotyczy. To że kupujący niektórzy nie piszą wylewnie i potrafią opisać całą swoją historie w 3 wyrazach "gdzie jest paczka?" To musisz sam się domyślić o co autorowi chodzi, najlepiej pytając bardziej szczegółowo 😉
Może też być że wystarczy kliknąć w dyskusje i ją zamknąć nic nie robiąc 😉 A efekt taki, ze jest dyskusja bez dyskusji bo klient chciał tylko zobaczyć co to 😄
Może nie do końca dobrze sprecyzowałem pytanie. Dyskusje zawsze zaczynają się od wiadomości od klienta. Aczkolwiek w tym wypadku nie mamy "chmurki" z wiadomością od klienta tylko pierwsza jest od Allegro, kolejna nasza a następnie dopiero odpowiedź klienta na naszą wiadomość.
I stąd nasze pytanie czy Allegro może rozpocząć dyskusję? Jeśli nie to czy jest to związane z błędem technicznym, który miał miejsce na naszym koncie użytkownika.
Z samouczków dot. Dyskusji wnioskuję iż tylko Kupujący mogą otworzyć dyskusję jak i tylko oni mogą zmienić status na rozwiązana/nierozwiązana.
@indesigno Skoro widzą przebieg dyskusji, a klient zwrócił się do nich w "inny"sposób, więc mogą.
@indesigno Tak, Allegro może rozpocząć Dyskusję. Było tu kilka wątków, w których zostało to potwierdzone.
@indesigno Możemy zacząć dyskusję w imieniu kupującego, jeśli prosi nas o to w korespondencji. Tak było w przypadku Twojej otwartej dyskusji dotyczącej oferty: 9349544487.
Dziękuje za informację.