anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto odda za przesyłkę Inpost?

Smartnow
#8 Zapaleniec#

Witam. Kupujący otworzył spór, że nie otrzymał przesyłki. Ja dostałem informację, że przesyłka wraca bo on nie odebrał. Kto teraz ma zapłacić za Inpost 10,95zł?  Ja zwracam mu całość z przesyłką bo towar wrócił. Zrobiłem anulowane zamówienie i prośbę o zwrot prowizji. Inpost mowi, że towar był dwa dni w paczkomacie. klient, że nie dostał żadnej informacji o odbiorze, nawet o tym, że wysłane. Do kogo się zgłosić?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Smartnow Cześć. Czy opłata, o której mówisz, została już doliczona? Gdzie widzisz to naliczenie? 

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@ko_alka Opłata za przedmiot 49,90zł + 10,95zł Inpost opłata za przesyłkę zapłacił klient normalnie przy zakupie. Mam zwrócić bo nie otrzymał towaru i już nie chce bo nie zdąży do jutra. O jakiej opłacie konkretnie mówisz?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Smartnow Mówię o opłacie 10,95zł, o której napisałeś w treści wątku. Jako sprzedający powinieneś zwrócić kupującemu koszt przesyłki + koszt towaru. InPost nie dolicza opłaty za powrót nieodebranej paczki do nadawcy. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Smartnow Jeśli usługa dostawy została nieprawidłowo zrealizowana, to złóż reklamację. 

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@ko_alkaGdzie mam złożyć reklamację? Inpost na stonie ma historie przesyłki i oni mówią, że jest ok i była w paczkomacie. Klient nic nie wiedział i czekał na info. Na Allegro w historii paczki tez nie ma informacji, że miał do odbioru a tylko - w drodze.

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@ko_alkaA mi kto zwróci za przesyłkę? Inpost skasował 10,95 i ja mam to oddać kupujacemu a nie dostał, żadnego powiadomienia.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Smartnow Jak już pisałam wyżej, złóż reklamację w sprawie niezrealizowanej usługi dostawy. 

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@ko_alka Wg Inpostu usługa była zrealizowana prawidłowo. Do kogo zgłosić reklamację ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Smartnow Możesz przez Allegro, tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ko_alka widzisz wspominałem że coś się pierniczy z gadane bo odpowiedzi forum wkleja losowo a na pewno nie tam gdzie się odpisywało 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Smartnow Pewnie było tak, że kupujący miał apkę Inpostu na telefonie - wtedy chyba sms z powiadomieniem nie przychodzi w ogóle a jedynie pokazuje się info o przesyłce w aplikacji Inpost oraz w Allegro.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Smartnow paczka była w paczkomacie? Była. Za to w jaki sposób kupujący odbiera powiadomienia to ty nie odpowiadasz czy na maila i poszło mu w spam czy w aplikacji miał kod etc zwracasz koszt towaru + koszt wysyłki - koszt powrotu chyba że ze smartem kupił na paczkomat inpost to wtedy paczkomat jest darmo tzn kosztu zwrotu nie ma

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@az1rael Nie ma potwierdzenia po stronie Allegro, że paczka była w paczkomacie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Smartnow to zapytaj przewoźnika inpost jest rzetelny 

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@az1rael  Pytałem, oni mają historię przesyłki.  Allegro ma tylko status "w drodze" Nie znajdziesz sensownej odpowiedzi.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Smartnow skoro moją historię przesyłki to mają też kiedy i co zostało wysłane do kupującego i w jaki sposób jako powiadomienie weź od nich potwierdzenie na użytek dyskusji. Jeśli poniesiesz koszty zwrotu to je odliczysz z kwoty zwrotu

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

@az1raelPo rozmowach z pięcioma konsultantami sprawa nadal in progress. Nie ma kogoś kto podejmie decyzję o zwrocie 10.95zł 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I pewnie nikt Ci tego nie zwróci, przeczekają!

oznacz moderatorów