Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący otworzył spór, że nie otrzymał przesyłki. Ja dostałem informację, że przesyłka wraca bo on nie odebrał. Kto teraz ma zapłacić za Inpost 10,95zł? Ja zwracam mu całość z przesyłką bo towar wrócił. Zrobiłem anulowane zamówienie i prośbę o zwrot prowizji. Inpost mowi, że towar był dwa dni w paczkomacie. klient, że nie dostał żadnej informacji o odbiorze, nawet o tym, że wysłane. Do kogo się zgłosić?
@Smartnow Cześć. Czy opłata, o której mówisz, została już doliczona? Gdzie widzisz to naliczenie?
@ko_alka Opłata za przedmiot 49,90zł + 10,95zł Inpost opłata za przesyłkę zapłacił klient normalnie przy zakupie. Mam zwrócić bo nie otrzymał towaru i już nie chce bo nie zdąży do jutra. O jakiej opłacie konkretnie mówisz?
@Smartnow Mówię o opłacie 10,95zł, o której napisałeś w treści wątku. Jako sprzedający powinieneś zwrócić kupującemu koszt przesyłki + koszt towaru. InPost nie dolicza opłaty za powrót nieodebranej paczki do nadawcy.
@Smartnow Jeśli usługa dostawy została nieprawidłowo zrealizowana, to złóż reklamację.
@ko_alkaGdzie mam złożyć reklamację? Inpost na stonie ma historie przesyłki i oni mówią, że jest ok i była w paczkomacie. Klient nic nie wiedział i czekał na info. Na Allegro w historii paczki tez nie ma informacji, że miał do odbioru a tylko - w drodze.
@ko_alkaA mi kto zwróci za przesyłkę? Inpost skasował 10,95 i ja mam to oddać kupujacemu a nie dostał, żadnego powiadomienia.
@Smartnow Jak już pisałam wyżej, złóż reklamację w sprawie niezrealizowanej usługi dostawy.
@ko_alka Wg Inpostu usługa była zrealizowana prawidłowo. Do kogo zgłosić reklamację ?
@Smartnow Możesz przez Allegro, tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@ko_alka widzisz wspominałem że coś się pierniczy z gadane bo odpowiedzi forum wkleja losowo a na pewno nie tam gdzie się odpisywało
@Smartnow Pewnie było tak, że kupujący miał apkę Inpostu na telefonie - wtedy chyba sms z powiadomieniem nie przychodzi w ogóle a jedynie pokazuje się info o przesyłce w aplikacji Inpost oraz w Allegro.
@Smartnow paczka była w paczkomacie? Była. Za to w jaki sposób kupujący odbiera powiadomienia to ty nie odpowiadasz czy na maila i poszło mu w spam czy w aplikacji miał kod etc zwracasz koszt towaru + koszt wysyłki - koszt powrotu chyba że ze smartem kupił na paczkomat inpost to wtedy paczkomat jest darmo tzn kosztu zwrotu nie ma
@az1rael Nie ma potwierdzenia po stronie Allegro, że paczka była w paczkomacie.
@Smartnow to zapytaj przewoźnika inpost jest rzetelny
@az1rael Pytałem, oni mają historię przesyłki. Allegro ma tylko status "w drodze" Nie znajdziesz sensownej odpowiedzi.
@Smartnow skoro moją historię przesyłki to mają też kiedy i co zostało wysłane do kupującego i w jaki sposób jako powiadomienie weź od nich potwierdzenie na użytek dyskusji. Jeśli poniesiesz koszty zwrotu to je odliczysz z kwoty zwrotu
@az1raelPo rozmowach z pięcioma konsultantami sprawa nadal in progress. Nie ma kogoś kto podejmie decyzję o zwrocie 10.95zł 🙂
I pewnie nikt Ci tego nie zwróci, przeczekają!