Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem paczkę do Klienta ze Smartem, Klient nie odebrał paczki w terminie i paczka wróciła do mnie. Teraz Klient prosi o ponowne wysłanie - nie ma problemu, tylko czy:
- Czy Inpost obciąży mnie kosztami zwrotu przesyłki Smart, z powodu nieodebrania przez Klienta?
- Druga przesyłka nadana do tej samej transakcji będzie jako Smart, czyli ja jako sprzedawca za nią nie zapłacę?
miał ktoś takie problemy?
@ARTLY_PL Nie możesz stworzyć do tej samej aukcji drugiej etykiety SMART. Poproś klienta o dopłatę do ponownej wysyłki i tym razem niestety ale wg cennika Inpostu czyli drożej 🙂 Zwrot jest za darmo.
Czyli lepiej żeby Klient odstąpił od umowy i kupił jeszcze raz? Dobrze myślę?
Jeśli nie obawiasz się perturbacji przy zwrocie prowizji, to można tak to rozegrać.