Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem metrowe obrzeże trawników, Pani wybrała dostawę do paczkomatu poprzez SMART. Siłą rzeczy nie zmieściło się, zaproponowałem wysyłkę na swój koszt kurierem. Teraz Pani zgłosiła zwrot i generuje jej się kod na paczkomat, żąda ode mnie etykiety zawrotnej. Kto powinien zapłacić w tej sytuacji za przesyłkę? Czy jest możliwość innego zwrotu towaru niż przez paczkomat?
@user287363 jest to uzależnione od powodu zwrotu , w przypadku ,,widzimisie ,, klienta koszt zwrotu leży po jego stronie natomiast w przypadku reklamacji wygląda to trochę inaczej .
@mdrogeria smart oznacza że sama sobie pisze do supportu allegro o etykietę na kuriera.
@user287363 koszt zwrotu wg ustawy to koszt kupującego a jak miała w smarcie to allegro ma jej zapewnić możliwość odesłania
@user287363 Tak jak pisze @az1rael Ty jako przedsiębiorca masz obowiązek udostępnić zwrot , ale nie jest to jednoznaczne z udostępnieniem DARMOWEGO zwrotu .
Powód zwrotu "zakup przez pomyłkę".
@user287363 napisz do klientki żeby napisała do allegro bo smart ma kupiony od nich, wygenerują jej etykietę kurierską 😄 a Ty zmień cenniki bo robisz zamieszanie, po co dajesz paczkomat jak nie wejdzie, wystarczą 2 x kurier bez punktów i będzie smark, przynajmniej nie będziesz dokładał z własnej kieszeni za wysyłkę 🙂