Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam klient zakupił na mojej aukcji koła do auta ,które zostały wysłane a dziś dostałam wiadomość od klienta ze on tego nie kupił i nie odbierze przesyłki. Przesyłka została wysłana na podpalecie koszt wysyłki posyłam ja a on pisze ze noe kupił nic takiego i nie odbierze! Co w takiej sytuacji?
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mpderatirki niech sprawdza konto kupujacego pod katem wlamu a ty podaj nr zamowienia
To tylko popisać sytuacje i wysłać do Allegro ?
Jak nie kupił to powinien zgłosić włamanie na konto, nie odbierze to nic nie zrobisz, niestety.
A jak zgłosi wlam na konto to jest jakaś szansa na zwrot kosztów wysyłki ? To połpaleta koszta ponad 200 zł czyli z takim czymś nic nie da się zrobić ?
Masz wyjaśnienie kupującego to jak dostaniesz opłaty z Allegro to odwołaj się, w tym czasie moderacja zapewne sprawdzi bo izrael już wezwał ich.
Już to zrobiłam ,będą sprawdzać konto pod kątem włamania,muszę poczekać aż nie odbierze przesyłki i wtedy dopiero mogę się odwoływać
a za towar i wysyłkę zapłacił ? czy to za pobraniem ?
Niestety za pobraniem
Od razu wyłącz pobrania... Ludzie robią sobie żarty a Ty będziesz za ich zachciewajki płacił - niestety...
dla mnie to mocno ryzykowne. sam mam ustawione paczki za pobraniem, ale koszt nadania nigdy nie przekracza 20zł, bo to lekkie i małe przesyłki, co w przypadku nieodebrania paczki nie bije mnie tak po kieszeni. Jeśli miałbym wysłać towar za pobraniem gdzie sama wysyłka kosztuje 200zł, to moim zdaniem tylko zaufanemu klientowi lub po weryfikacji takiego zamówienia, np. telefonicznej. Nigdy w ciemno. Jest masa pajaców, którzy klikają, a potem rezygnują. Daję sobie rękę uciąć, że najpewniej mu się odmieniło i nie miał odwagi zrezygnować, więc wymyślił bajkę o przejęciu konta. No chyba, że udostępnił komuś swoje dane i ktoś sobie z niego żarty zrobił.
@Gonia-2007 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Witam proszę nr aukcji 13366627712
@Gonia-2007 tak jak napisaliśmy w sprawie nr 32414029, Dział bezpieczeństwa nie potwierdził włamania na konto kupującego. W takiej sytuacji jeśli kupujący nie odbierze przesyłki, masz prawo dochodzić od klienta zapłaty za towar oraz pokrycia kosztów przesyłki na drodze sądowej.
Dziękuje za odpowiedz