anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca 7 marca anulowała zakup i czeka na pieniążki, a one ciągle wiszą ...

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#
Ten zakup: 1374d4f3-9e0d-11ec-a8aa-034bbf2c0b0f kupująca anulowała i ciągle pisze SmS y kiedy dostanie zwrot na konto. Ja już otrzymałam rabat transakcyjny, ale widzę, że pieniądze kupującej nie wyzerowały się. Płatnośc była payU i nie brakuje mi środków na koncie, jak to przyspieszyć bo 24 godziny już minęły.
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Poprosiłam odpowiedni zespół o interwencję. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwię się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Bardzo dziękuję !

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Dostałam informację, że zwrot został zlecony prawidłowo i wkrótce zostanie rozliczony. W tej sytuacji proszę Cię i Twoją klientkę o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI poinformuj grzecznie że anulowanie = zwrot konsumencki a w takim przypadku ustawowo sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Ewamedsklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Zwróć uwagę, czy anulowanie zakupu nie było wcześniej niż otrzymałeś wpłatę od kupującego, bo wtedy pieniądze nie są automatycznie zwracane. 



Pozdrawiam 

oznacz moderatorów