Kupująca 7 marca anulowała zakup i czeka na pieniążki, a one ciągle wiszą ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@CHECINIAKI Poprosiłam odpowiedni zespół o interwencję. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwię się tutaj ponownie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@CHECINIAKI Dostałam informację, że zwrot został zlecony prawidłowo i wkrótce zostanie rozliczony. W tej sytuacji proszę Cię i Twoją klientkę o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@CHECINIAKI poinformuj grzecznie że anulowanie = zwrot konsumencki a w takim przypadku ustawowo sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Zwróć uwagę, czy anulowanie zakupu nie było wcześniej niż otrzymałeś wpłatę od kupującego, bo wtedy pieniądze nie są automatycznie zwracane.
Pozdrawiam