Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@CHECINIAKI Poprosiłam odpowiedni zespół o interwencję. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwię się tutaj ponownie.
Bardzo dziękuję !
@CHECINIAKI Dostałam informację, że zwrot został zlecony prawidłowo i wkrótce zostanie rozliczony. W tej sytuacji proszę Cię i Twoją klientkę o jeszcze odrobinę cierpliwości.
@CHECINIAKI poinformuj grzecznie że anulowanie = zwrot konsumencki a w takim przypadku ustawowo sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy
Dzień dobry,
Zwróć uwagę, czy anulowanie zakupu nie było wcześniej niż otrzymałeś wpłatę od kupującego, bo wtedy pieniądze nie są automatycznie zwracane.
Pozdrawiam