Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klientka zakupiła ode mnie przedmiot który wystawiłem , zdjęcia załączone były w ofercie mojej sprzedażowej , wszystko widziała , po dostarczeniu przesyłki twierdzi że nie są w takim stanie jak na zdjęciu. I żąda zwrotu w większej kwocie niż mi zapłaciła za to .
Założyła spór. Wspominałem jej kilka razy że zwrot mogę zrobić ale w tej kwocie co zakupiła , ale ona nie chce tego zwrotu i twierdzi że teraz ona narzuca kwotę zwrotu a nie ja. Co z tym zrobić. Bo mnie denerwuje już ta babka.
Podaj jej odpowiedni paragraf z kodeksu karnego.
@Client:107111334 zapytaj Pani w dyskusji czy wie co to jest ,,wykorzystywanie pozycji dominujacej w celu wyłudzenie nienależnych korzyści materialnych ,, i co za to grozi .
A @nat_not na to - jeśli usiłuje szantażować po raz pierwszy to jest to dozwolone. Prawda?
@pinsplash Teraz może to robić 2 razy bezkarnie, za trzecim może wylądować na liście nieaktywnych kupujących na całe 180 dni....
No cóż, chyba trzeba będzie wysmarować pismo do UOKiKu, że Allegro za bardzo wykorzystuje swoją pozycje dominującą. A przy okazji niech pokażą to słynne pismo prezesa odnośnie listy.
"No cóż, chyba trzeba będzie wysmarować pismo do UOKiKu, że Allegro za bardzo wykorzystuje swoją pozycje dominu...."
do tego pisma, można dołączyć kolejne, w którym podaje przykłady produktów higienicznych wyłączonych ze zwrotu
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli kupisz produkt higieniczny w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzysz. Do takich produktów należą m.in.:
Możesz zwrócić ten produkt przed otwarciem.
Jeśli nie określił ich sam ustawodawca, to dlaczeg robi to Allegro?
@Halfrunt a słyszałeś lepsze info uwaga zaraz padniesz żeby odrzucić reklamacje z rynku Słowackiego masz kupującemu w dyskusji przedstawić opinię rzeczoznawcy w terminie 14dni od złożenia reklamacji... zakup z rynku polskiego obowiązuje polskie prawo lub unijne w obu brak tak durnego zapisu allegro naklada na polskich sprzedawcow wymóg prawny z prawa słowackiego albo płacisz z protecta
@az1rael poznałem Allegro na tyle, że nie nabrałem się na ich sztuczki zachęcające do ekspansji w rynki grupy Wyszehradzkliej
Po raz pierwszy! Po raz drugi! Po raz trzeci! Zablokowane! 😄
@Client:107111334 sprzedales jako osoba prywatna czy firma?
Prywatna
@Client:107111334 wyslij ją na drzewo banany prostować chce to niech zaklada sprawę z powodztwa cywilnego koszt ok 2tys zł i ma to udowodnić w sądzie że masz jej oddać więcej niz zaplaciła sędzia ze śmiechu w gacie popuści opisz ta sprawę dokladniej zgodnie z kc to ty nawet nie musisz wyrazać zgody na ten zwrot
Napisałem jej już wcześniej że nie dam jej więcej niż mi to ona zapłaciła. Napisałem jej że teraz nic nie zwrócę , żeby sprawę zakładała w sądzie. To mnie straszy 🤣
Ciekawe jak wejdzie w pomoc allegro , bo dziś minie 24h od założenia sporu .
jeśli zgłosiła ci reklamację to masz ją rozpatrzeć w terminie do 14 dni daj linka do tej swojej oferty zerknę czy prawnie wszystko ok @Client:107111334
Nie zgłaszała reklamacji tylko otworzyła dyskusje w celu zwrotu i większej kwoty niż zapłaciła
@Client:107111334 niech w dyskusji poda paragraf na który się powołuje pośmiejemy się pewnie poda zapis ustawy konsumenckiej 😄
Na chwilę obecną nie dyskutuje z nią. Przestała odpisywać . O 23 ;11 napisała że wkroczy pomoc allegro 🤣
"Kupujaca ma prawo negocjować warunki zwrotów i reklamacji"
Spokojnie odpowiedziałbym, może żądać i w dyskusji ale nie sądzę żeby coś więcej uzyskała od Ciebie, odpowiadaj że się zgadzasz na zwrot a jak reklamacja to wysuń Swoje żądania np odesłanie i pamiętaj ze na przyjęcie albo odrzucenie masz 14dni.