Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Poradźcie co zrobić. Kobieta zakupiła u mnie towar (tkanina cięta na konkretny wymiar). Przycięłam materiał, wydrukowałam etykietę i paczka czekała do nadania. Po godzinie kobieta pisze, że kupiła za mało materiału i chce dokupić ale w jednym kawałku (z innej aukcji). Przyjęłam zwrot od niej ponieważ mam wyprzedaż magazynu i tak tą tkaninę bez problemu sprzedam. Zwróciłam jej kasę. Po czym zakupiła już prawidłową ilość tkaniny. Moje pytanie jest takie czy muszę wysyłać tą paczkę, gdzie wygenerowana była etykieta i od razu zgłoszony zwrot przez kupującego i zwrot kasy. Nie wiem co na to Allegro?
@ADALBERT-PL1 Cześć. Nie musisz wysyłać tej paczki. Złóż wniosek o rabat transakcyjny, po jego zaakceptowaniu zwrócone zamówienie nie będzie miało wpływu na jakość.
Ślicznie dziękuję za pomoc.
Wystąp o zwrot prowizji. Jak Ci zwrócą to system zakwalifikuje zamówienie jako nieważne